תיירות

בשורה לטסים לארה"ב: הקלות משמעותיות לנכנסים

בשורה לטסים לארה"ב. לאחר יותר משלוש שנים, המגיעים לגבולות ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות לא יצטרכו להציג תעודת מתחסן נגד קורונה
מערכת ice | 
ארצות הברית (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל,pexels, freepik)
ארה"ב הודיעה כי החל מהיום (חמישי), תיירים שטסים לארה"ב לא יצטרכו יותר להציג תעודת חיסון לקורונה כשהם נכנסים למדינה. ההחלטה מגיעה עם סיום מצב החירום הבריאותי של הקורונה שהיה בתוקף בארה"ב מאז ינואר 2020. "ה-DHS מתכוון לבטל את הגבלות הנסיעה הללו בהתאם לסיום מצב החירום בבריאות הציבור, וסיום ההכרזה הנשיאותית על טיסות", נמסר בהצהרה של המחלקה לביטחון המולדת של ארה"ב.
"הפעולה של הסרת דרישת החיסון מקלה על מחסום כניסה משמעותי עבור נוסעים גלובליים רבים, ומניעה את התעשייה והמדינה שלנו קדימה", בירך נשיא ומנכ"ל איגוד הנסיעות האמריקאי, ג'ף פרימן, בהצהרה לתקשורת.

החלטתה של ארה"ב מצטרפת להחלטה של משרד הבריאות, העבודה והרווחה היפני שהודיע ביום שישי האחרון על הפסקת ביקורת הגבולות של הקורונה החל מ-8 במאי, כלומר לפני שלושה ימים, כאשר המדינה מתקדמת שלב נוסף לכיוון הנורמליות.
חשוב להבהיר כי הסרת המגבלות אינה מתייחסת לאלה שאינם בעלי ויזת כניסה לארה"ב. בעוד ישראל עמדה באחוזי הסירוב בשנת 2022, על מנת שאזרחי ישראל יוכלו להיכנס לתוכנית הפטור מוויזה ישנם עוד שלבים שצריך לעבור. השלב הוא חקיקתי הקשורים לשיתוף מידע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה