תיירות

בקיץ 2024 זה קורה: אניית הפאר שתפליג מישראל

ביום חמישי הכריז הענקית השייט הבינלאומית, רויאל קריביאן, על הרחבת הפעילות בישראל וצירוף אניית הפאר Jewel of the Seas לצי אוניות הקרוזים בקיץ 2024
מערכת ice | 
Jewel of the seas (צילום רויאל קריביאן)
ענקית השייט הבינלאומית, רויאל קריביאן, אשר קבעה בשנה שעברה את נמל חיפה כנמל בית, הכריזה ביום חמישי רשמית על הרחבת הפעילות בישראל וצירוף אניית הפאר Jewel of the Seas, לצי אוניות הקרוזים שישוטו מחיפה בעונת הקיץ 2024.  
השנה תארח רויאל קריביאן מספר שיא של 50,000 נופשים מחיפה שהינו המספר הגבוה ביותר של נופשים בחברת ספנות יחידה אשר פועלת מישראל מאז ומעולם. עד להגעת אניית Jewel of the Seas, הנופשים ישוטו על סיפון ה-Rhapsody of the Seas מסדרת אוניות הפאר Vision שאורכה 297 מטר, ומכילה כ-2,000 נופשים ו-765 אנשי צוות.

בן בולדין, סגן נשיא רויאל קריביאן העולמית, סמנכ"ל מחלקת אירופה והמזרח התיכון, מסר: "לאור התגובה המדהימה והביקוש הגואה בשתי העונות הקודמות בהן קיבענו את פעילותינו בישראל, אנו שמחים להשיק ספינה חדשה שתגיע לישראל כבר מעונת השיט הבאה. Jewel of the Seas, תהפוך את חווית הקרוז של הישראלים עם רויאל קריביאן לבלתי נשכחת. עונה שלישית ברציפות בישראל ממחישה את המחויבות המתמשכת שלנו לשוק התיירות הישראלי וזוהי הבשורה הראשונה מרבות נוספות ומרגשות שעוד עתידות להתבשר בעתיד".
אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה מבית קשרי תעופה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, התגאה: "אני שמח על ההחלטה של רויאל קריביאן העולמית להרחיב את הפעילות בישראל. אנו מתמודדים כבר שנה שנייה עם ביקושים משמעותיים מאוד דבר הממחיש את הפופולריות של החברה בקרב הנופשים הישראלים ואני בטוח שהרחבת הפעילות תיתן להם מענה. רויאל קריביאן ממשיכה השנה וכך גם בשנים הבאות להציעה חופשה איכותית למיליוני ישראלים שלא חוו עדיין חופשת שייט אמריקאית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה