תיירות
קבוצת Bookaway משנה את פניה: זה השם החדש של החברה
תהליך בחירת השם ומיתוג נעשו באמצעות Ari & Friends, סוכנות מיתוג אמריקנית, שעבדה בעבר עם ענקיות תיירות בהן TripAdvisor, SkyScanner ו-Virgin Atlantic
קבוצת Bookaway, המעסיקה 460 עובדים, משנה את שמה ל-Travelier שתאגד תחתיה שש חברות בתחום הטרוואל-טק. הקבוצה היא המובילה והגדולה בעולם בהזמנת כרטיסי נסיעה אונליין לאוטובוסים, רכבות ומעברות ביותר מ-120 מדינות, ומחוללת מהפכה בתחום שמתנהל עדין ברובו באופן מסורתי באמצעות דלפקים וסוכנים.
תחת Travelier יפעלו שישה מותגים, כולל חברת הסטארט-אפ Bookaway.com, שהיא הבסיס להקמת הקבוצה. Bookaway.com תמשיך לפעול תחת המותג הקיים לצד חמשת המותגים הנוספות בעלי פעילות דומה שנרכשו בתקופת הקורונה: Getbybus המשרתת את מדינות הבלקן, 12Go בדרום מזרח אסיה, SeatOS באסיה פסיפיק, ו- Plataforma10 ו-Sisorg הפועלות בדרום אמריקה.
טרווליר הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין היישום שלהן בשטח במדינות שונות והחליטו לגשר עליו. פלטפורמת החברה מאפשרת הזמנת כרטיסי נסיעה אונליין ביותר מ-132 אלף קווי אוטובוסים, רכבות ומעברות המנוהלים על ידי 8,000 מפעילי תחבורה שונים. היא מובילה מהפכה בהרגלי ההזמנה של תחבורה בין עירונית, הדומה לזו שעברו הזמנות הטיסות והמלונות בעשור הקודם ומאפשרת למיליוני תיירים ונוסעים מקומיים לתכנן מראש את הנסיעות, להזמין מקום ולהימנע ממפחי נפש ותקלות כתוצאה מתפוסת יתר או פער בין הצפייה לחוויית הנסיעה. החברה גייסה עד כה 81 מיליון דולר ובעלת משרדים בתל־אביב, תאילנד, קרואטיה וארגנטינה.
כ-50% מכרטיסי הטיסה וחדרי המלון מוזמנים כיום דרך האינטרנט, אולם רק 15% מהכרטיסים בתחבורה היבשתית והימית נרכשים אונליין, כך שפוטנציאל הצמיחה הוא עצום. הפלטפורמה כוללת כלים לעזרת הנוסעים בתכנון נסיעותיהם כמו חוות דעת של משתמשים שמדרגים וכותבים חוות דעת על החוויה לטובת נוסעים עתידיים ופיצ'ר חדשני המאפשר לנשים לסמן קווים שהן חשו בהם בטוחות. תחת החברה המאוחדת יוקם "Travelier Connect" – פלטפורמת נתונים מאוחדת הגדולה בעולם של נסיעות בין עירוניות התאפשר יצירת שיתופי פעולה עם חברות וארגונים בתחום התיירות באמצעות חיבור API יחיד.
עוד ב-
נועם טויסטר, מנכ"ל Travelier: "רכישת חמש החברות בתקופת הקורונה כששוק התיירות היה בעצירה כמעט מוחלטת, תוך נטילת סיכונים מחושבים, הוכיחה את עצמה עם צמיחה אדירה בפעילות הקבוצה עם ההתאוששות העולמית והצמיחה התיירותית. כעת הבנו כי הצעד הבא הוא בבניית מותג גלובלי המאחד את כל חברות הקבוצה ומאפשר למצב אותה כמובילה בתחומה. שנים של צמיחה והתרחבות מתמדת העניקו לנו כעת את ההזדמנות להשקיע במותג שיבדל אותנו משאר השחקנים בתחום הנסיעות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה