תיירות

כאוס מטורף בנמלי התעופה באירופה: אלו המדינות שנכנסות לשביתה

שלל שביתות מצד פקחי התנועה בספרד ובצרפת לצד צוותי הגבולות בבריטניה, קיימות הפרעות לטסים לחופשות בחודש אפריל
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
כאוס בשדות התעופה ברחבי העולם: בשל שביתות מצד פקחי התנועה בספרד ובצרפת לצד צוותי הגבולות בבריטניה, ההפרעות נמשכות לטסים לחופשות בחודש אפריל. בקרי התעבורה בספרד הכריזו על שישה ימים נוספים של מחאות ובצרפת ימשיכו להיות מושפעים מהשביתות המתמשכות במדינה. גם צוותי ביקורת הגבולות של בריטניה ייצאו  בהמשך החודש לשביתות משרד, דבר שיכול להשפיע על הנפקת הדרכונים.
לגבי צרפת, בתגובה לתוכנית הממשלה להעלות את גיל הפרישה של הצרפתים מגיל 62 ל-64, צפויים העובדים בנמלי התעופה המרכזיים במדינה, לעזוב את העמדות שלהם כצעד מחאתי ובכך לגרום לכאוס רב. טיסות לערים המרכזיות במדינות אמורות להתבטל או להדחות.

בצרפת מדווחים כי פעולות השביתה עשויות להימשך מספר ימים, כאשר התחבורה הציבורית בכלל במדינה אמורה להשתתף בשביתת הענק, כך שגם הגעה לשדה התעופה עשויה מאוד להסתבך.
בספרד, שם שובתים הבקרים מאז חודש ינואר, ימשיכו לשבות ב-16 נמלי תעופה בכל חמישי וראשון בחודש, בתאריכים ה-13, 16, 20, 23, 27 ו-30 באפריל. טיסות רבות יושפעו מכך בכל הנמלים במדינה.
בבריטניה, העובדים אמורים לצאת ביום שישי 28 באפריל, לסבב האחרון של פעולות מחאה בארגוני עובדים. הצוותים עתידים לעזוב את עמדותיהם ביום זה, יום אחד לפני סוף השבוע של חופשת הבנק הולידיי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה