תיירות

טסים בפסח? זו הדרך לחופשה המושלמת

רבים טסו ויטוסו בימים הקרובים למספר ימי חופש במהלך חג הפסח. אז כיצד נהפוך את החופשה עם המשפחה והילדים לטובה הרבה יותר? אלה הטיפים שלנו אליכם
מערכת ice | 
כרטיס טיסה (צילום freepik)
חופשת הפסח כבר כאן ורבים מנצלים את החופש האחרון וטסים למספר ימים לחו"ל. אז מה כדאי לעשות כדי ליהנות מהחופשה בצורה המרבית? קיבצנו למענכם מספר טיפים לחופשה המושלמת.
למדו כיצד לברך במדינה אליה טסתם. לאן שלא הגעתם, חשוב להכיר את יסודות המדינה אליה הגעתם, כיצד לברך בבוקר לעומת הערב, מתי נהוג ללחוץ יד והאם נהוג לברך לשלום בעת כניסה למעלית.
תנו טיפ בהתאם לנהוג. הפרקטיקה של מתן טיפ משתנה מאוד בין התרבויות, אז בדקו את הדרך המתאימה לטפל בחשבון שלכם לפני שאתם עוזבים את השולחן. כמו כן, בדקו היכן ובאילו מצבים נהוג לתת טיפ.

למדו את השפה. נכון, לא צריך ללמוד את השפה על בוריה, אך ללמוד מספר ביטויים דוגמת ברכת "בוקר טוב" יכולים ליצור תחושת קרבה עם המקומיים, אך לא לשכוח לדעת ולהבין כי אנחנו לא מקומיים וכדאי שנדע לצחוק על ההגייה השונה וניתן להיעזר במקומיים כדי ללמוד את ההגייה הנכונה.
למדו את הנימוסים המקומיים. בכל מקום כללי הנימוסים שונים מאוד, בעוד במדינה אחת אכילה בידיים תתפרש כחסרת נימוס, במדינה אחרת אכילה בידיים מקובלת ביותר.
דעו מתי להתמקח. ישראלים רבים מגדירים את עצמם כ"לא פראיירים", אבל זכרו כאשר הנכם באים להתמקח מול מי אתם עומדים. חשוב להבין היכן מקובל להתמקח והיכן פחות. לא פחות חשוב, במיוחד לאלה המגיעים למדינות נחשלות, לנו זה סכום קטן, להם זו דרך לפרנס את המשפחה.
התלבשו בהתאם למקום. אנחנו רגילים לבדוק את מזג האוויר הצפוי בבואנו לארגן את המזוודה לפני הטיסה, אך חשוב לדעת כי לא בכל מקום הלבוש שלנו יתקבל בברכה. רצוי לבדוק אם המקום אליו אנחנו מגיעים (המדינה או מקומות מסוימים שברצוננו לבקר) ישנה דרישת לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה