תיירות

סכסוך ענק באילת: בית המלון המפואר תובע מלון אחר

במלכת שבא דורשים פיצוי של 1.5 מיליון שקל לצד צו לתיקון המפגעים וטיפול במערכת המיזוג של מלון לגונה שגורם לרעשים בלתי נסבלים עבור האורחים לכאורה. בורר התבקש לפסוק במחלוקת
מערכת ice | 
מלונות (צילום פלאש 90/ משה שי)
מלחמת עולם באילת בין שניים מהמלונות האהובים בטיילת: מלון מלכת שבא הגיש תביעה לאחרונה נגד מלון לגונה השכן השייך לרשת ישרוטל, זאת בשל רעשי המזגן שמהווים מפגע ומטרד של ממש לאורחים שמתקשים לישון בלילה ומתלוננים על כך פעם אחר פעם.
בתביעה נטען כי "רעש ממערכת המזגנים הבוקע ממלון לגונה גורם סבל רב לאורחים ומדובר בתופעה שנמשכת שנים רבות וגורם לנזקים כלכליים". המפגע לדברי מלון הפאר, הרס לחלק מהאורחים את החופשה והם ביקשו לעזוב מוקדם מהצפוי. 

עוד נטען כי נעשתה פנייה מספר פעמים לרשת ישרוטל כדי להפסיק את הרעש הבוקע ממלון לגונה, אך הדבר לא נעשה. במלכת שבא דורשים פיצוי של 1.5 מיליון שקל לצד צו לתיקון המפגעים וטיפול במערכת המיזוג של מלון לגונה. בורר התבקש לפסוק במחלוקת.
רשת ישרוטל טענה בתגובה כי כתב התביעה שהוגשה נגדה הוגש אחרי שנים רבות וכי: "אכן הייתה תקלה שגרמה לרעשים בין החודשים אפריל-מאי 2022, בעקבות חריקות של רעשים ממגדל הקירור במלון, והיא תוקנה". הרשת טוענת כי על התביעה שהוגש חל חוק ההתיישנות ושהרעש בכלל מגיע ממלון מלכת שבא ולא מאצלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה