תיירות

נחנך חניון יער באנדרטת הבקעה בהשקעה של חצי מיליון שקל

המנהל האזרחי חנך היום חניון יער חדש ונגיש ליד אנדרטת הבקעה, לאחר השקעה של חודשים ארוכים וכחצי מיליון שקלים. כך זה נראה
מערכת ice | 
חניכת החניון (צילום דוברות מתפש)
המנהל האזרחי מודיע היום על השלמתו ופתיחתו של חניון יער נגיש באנדרטת הבקעה, לרווחת התושבים והמטיילים. הפרויקט נחנך היום לאחר חודשים רבים של תכנון ופיתוח, ובהשקעה של חצי מיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט הוקם חניון שכולל גם חניות לרכב, שבילי הליכה, שולחנות פיקניק נגישים ואף מצפורים אל הנוף. טקס החניכה התקיים בנוכחותם של ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף פארס עטילה, ראש המועצה מר דוד אלחיאני, אנשי מועצת בקעת ירדן ותושבי האזור.
ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף פארס עטילה בירך: ״חנכנו היום בהתרגשות רבה, יחד עם מועצה אזורית בקעת הירדן את חניון היער הנגיש באנדרטת הבקעה - אזור סמלי ובעל חשיבות רבה. המנהל האזרחי ימשיך לפעול, יחד עם כלל הגורמים למען רווחת כלל תושבי יהודה ושומרון״
קצין מטה חקלאות במנהל האזרחי, סמיר מועדי, מסר: "בהתרגשות רבה ובתום עבודה מאומצת חנכנו היום את חניון הנופש הנגיש לכלל האוכלוסייה ביהודה ושומרון – באנדרטת הבקעה. המנהל האזרחי יוסיף לקדם פרויקטים חברתיים חשובים מסוג זה, לצורך הנגשת הטבע לכלל האוכלוסיות ביהודה ושומרון".
ראש מועצת בקעת הירדן, דויד אלחייני, הוסיף: "אני רוצה להודות לראש המנהל האזרחי ולקמ״ט חקלאות על הבחירה לפתח מוקד תיירות בחורשת האנדרטה בבקעת הירדן ולהודות לכם על שיתוף הפעולה הפורה במשך שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה