תיירות

חברת התעופה במבצע משוגע: טוס כפי יכולתך ב-399 דולר

חברת התעופה Frontier Airlines משיקה את כרטיס 'טוס כפי יכולתך הקיץ' תמורת 399 דולר. מי שירכוש את הכרטיס יורשה להזמין טיסות פנים יום קודם וטיסות בינלאומיות החל מ-10 ימים לפני בין ה-2 במאי ל-30 בספטמבר
מערכת Ice | 
מטוס (צילום unsplash, vecteezy)
המבצע המשתלם ביותר ששמעתם עליו? חברת התעופה Frontier Airlines משיקה כרטיס קיץ חדש "טוס כפי יכולתך" המאפשר לנוסעים טיסות ללא הגבלה במהלך החודשים החמים במחיר היכרות של 399 דולר בלבד.
השקת GoWild של חברת התעופה הזולה! Summer Pass מגיע בזמן שהוא מרחיב את השירות, כולל שמונה מסלולים חדשים לפורטו ריקו. מי שירכוש את הכרטיס יורשה להזמין טיסות פנים יום קודם וטיסות בינלאומיות החל מ-10 ימים לפני בין ה-2 במאי ל-30 בספטמבר.

"כולם אוהבים את חופשת הקיץ ועם ה-GoWild החדש! Summer Pass, אתה יכול ליהנות אפילו יותר ממה שאתה אוהב", אמר דניאל שרץ, סגן נשיא בכיר למסחריות של Frontier Airlines, בהצהרה. "לאנשים עם לוחות זמנים גמישים, זו הזדמנות נהדרת לקבל קיץ אפי באמת ועוד קצת, לספוג קרניים על החוף, לחקור פארקים לאומיים ולבקר בערים חדשות".
Frontier מציעה גם גרסה שנתית של כרטיס הטיסה הבלתי מוגבל תמורת 999 דולר. "כאשר אתה מזמין, אתה יכול גם לרכוש אפשרויות כמו תיקים, מושבים ומוצרים נלווים אחרים, עבור כל טיסה כדי להתאים אישית את הנסיעה שלך", אמרה החברה גם. הכרטיסים של 399 דולר נמכרים על בסיס "כל הקודם זוכה", הוא הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה