תיירות

התאריך נחשף: ממתי תתחילו לקבל WI-FI חינם בטיסות?

דלתא איירליינס תספק שירות אינטרנט אלחוטי חינם ברוב טיסותיה בארה"ב החל מחודש פברואר הקרוב, לקוחות יזדקקו לחשבון בתוכנית הנוסע המתמיד SkyMiles של דלתא, אשר ניתן להצטרף בחינם, כדי להשתמש בשירות ה-Wi-Fi
מערכת ice |  1
טיסה (צילום unsplash)
חדשות טובות לקראת החופשה הבאה שלכם? ענקית התעופה דלתא איירליינס הודיעה כי תספק שירות WI-FI, אינטרנט אלחוטי חינם ברוב טיסותיה בארצות הברית, כבר החל מחודש פברואר הקרוב.
חברת התעופה מסרה ביום חמישי כי עד סוף השנה היא תצטייד ביותר מ-700 מטוסים בשירות פס רחב מהיר מבוסס לוויין מ-T-Mobile ומתכננת להרחיב את ה-Wi-Fi החינמי לטיסות בינלאומיות ו-Delta Connection עד סוף 2024. השירות יעשה שימוש בציוד של Viasat, ספקית פס רחב לוויינית מבוססת ארה"ב.

חברות תעופה רבות משדרגות את הגישה לאינטרנט במטוסיהן כדי שהנוסעים יוכלו להישאר מחוברים או להזרים תכני בידור במכשירים האלקטרוניים שלהם. JetBlue Airways מניו יורק כבר מספקת שירות אינטרנט אלחוטי חינם לנוסעים, אבל ההכרזה של דלתא מציבה אותה לפני יריבותיה הגדולות: אמריקן, יונייטד וסאות'ווסט.
דלתא פרסמה את ההכרזה במהלך תערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס. המנכ"ל אד בסטיאן אמר שחברת התעופה שואפת ליצור קישוריות במטוסים בדומה למה שמטיילים חווים על הקרקע. לקוחות יזדקקו לחשבון בתוכנית הנוסע המתמיד SkyMiles של דלתא, אשר ניתן להצטרף בחינם, כדי להשתמש בשירות ה-Wi-Fi.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא רעיון טוב
    רוברט 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להפעיל דברים לא רצויים ממרחקים !
    סגור