תיירות

גולש סקי נלכד תחת השלג לאחר שגרם למפולת

הגולש היה תקוע בשלג במשך כ-45 דקות לפני שגולש אחר שמע את קריאותיו לעזרה. הגולש השני התקשר ל-911 והחל לעזור לגולש הלכוד לצאת מהשלג. צוותי החילוץ הגיעו לסייע לגולש באופן רגלי ובאמצעות מסוק
מערכת ice | 
מפולת שלג ביוטה (צילום Utah Avalanche Center)
גולש סקי במדינת יוטה שבארצות הברית, נפצע קשה, לאחר שגרם למפולת שלגים ביום רביעי האחרון, שגררה אותו במורד ההר וקברה אותו תחת מטרים של שלג. האיש גלש לבדו לאורך הצד הצפון-מערבי של פסגת תומס פורק במכתש נף, כאשר הוא גרם למפולת השלג, שנשאה אותו במורד הר סולט לייק סיטי וכלאה אותו תחת שלג עמוק בגובה החזה בניקוז השביל, כך נמסר ממרכז המפולות של יוטה.
האיש היה תקוע בשלג במשך כ-45 דקות לפני שגולש אחר שמע את קריאותיו לעזרה. הגולש השני התקשר ל-911 והחל לעזור לגולש הלכוד לצאת מהשלג. צוותי החילוץ הגיעו לסייע לגולש באופן רגלי ובאמצעות מסוק. הוא נלקח על אופנוע שלג לראש שביל לפני שהועבר לאמבולנס. "קיימים תנאי מפולת מסוכנים! אין להתעסק עם המדרונות הפונים צפונה, המאכלסים משטחי שלג ישנים ושבריריים", נכתב בעמוד הפייסבוק של מרכז המפולות.
המפולת הזו הייתה השנייה בתוך יומיים, אמר המרכז. מוקדם יותר השבוע, יוטה הייתה מכוסה בשלג טרי, שהמשיך לרדת לסירוגין עד יום חמישי. השלג הטרי יוצר תנאי סקי מסוכנים ועלול לגרום למפולת. ביום שלישי, הגורמים הרשמיים מצאו את גופתו של גולש סקי שנעלם יום קודם לכן באתר הנופש Solitude Mountain, כ-27 ק"מ מקניון נף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה