תיירות

מהפכה בהזמנת החופשות: כך תוכלו להזמין את הנופש הבא

?הסטארט-אפ Joyned יטמיע פתרון לקנייה חברתית באתר הבינלאומי של OYO Vacation Homes להזמנת חדרי מלון
מערכת ice |  1
מלון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הכריזה על שיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברתVacation Homes OYO. במסגרת ההסכם, יוטמע פתרון Joyned Booking באתר ההזמנות הבינלאומי שלVacation Homes  OYO ויאפשר להזמין חדרים בבתי מלון קטנים ובדירות בערים רבות ברחבי אירופה. 
הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10%.
 
השותפות בין Joyned ל-OYO Vacation Homes כבר החלה לפעול בגרמניה, הולנד ודנמרק ומתוכננת להתרחב למדינות נוספות באירופה בתחילת 2023. הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.  
יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "אנו נרגשים מכך שמותג תיירות בינלאומי מוביל נוסף כמו OYO Vacation Homes בחר בפתרון Joyned Booking אותו פיתחנו. היכולות שאנו מציעים לחוויית קנייה חברתית יוצרות שינוי גדול באתרי תיירות ובאתרים להזמנת בתי נופש ואנו מחויבים להביא את הפלטפורמה שלנו להרבה אתרים קמעונאיים נוספים".
מר ויווק חטאן, סגן נשיא לצמיחה ושיווק בחברת Vacation Homes OYO: "וידאנו שהלקוחות שלנו יהנו מחוויית הזמנה קלה ומחופשות אמינות ונטולות דאגות וכך בנינו הצעת ערך יציבה. אנו משיגים זאת באמצעות יישום של טכנולוגיה חדשנית עבור בתי הנופש שלנו ברחבי העולם. אנו מאד מאמינים ששותפויות דוגמת זו שגיבשנו עם Joyned יכולות לסייע לנו להבין טוב יותר את הצרכים והציפיות של אורחינו ולהמשיך להציע את השירות הטוב ביותר לבעלי בתי הנופש שלנו".
Joyned מחוללת שינוי דרמטי בביצועים העסקיים של אתרי הנסיעות, בשוק שהיקפו מוערך בכ-1 טריליון דולר בשנה. חברות נסיעות משקיעות מידי שנה למעלה מ-10 מיליארד דולר במודעות בגוגל ובפייסבוק, שמניעות בממוצע רק 2% מהנחשפים אליהן להגיע לאתרי חברות התיירות.

בעזרת השימוש ב-Joyned Booking, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (converstion rate) שלהם צומח פי ארבעה – שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במה שונה ההתקשרות הזו מהתקשרות עם booking com
    שושי לאופר 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שמחה לאפליקציה שתקשר אותי ישירות למלון ללא חברה מתווכת כמו בוקינג שמרויחה עליך ( על הלקוח הון תועפות) נוכחתי לזה כשהזמנתי הרבה מלונות דרכם בפיליפינים
    סגור