תיירות

דיסני וורלד לא לילדים? זו התקנה החדשה בפארק השעשועים

למרות האיסור הגורף שתיקן המייסד שלה, דיסנילנד ודיסני וורלד מתירות במקומות נוספים את מכירות האלכוהול
מערכת ice |  2
דיסני וורלד (צילום ויקיפדיה)
וולט דיסני יצר את פארק השעשועים המודרני, אבל החזון שלו נגע למעשה במערכת ערכים עתיקה מאוד. היוצר של המותג דיסני לא רק רצה בידור שכל המשפחה תוכל ליהנות ביחד, הוא האמין שכולם יכולים ליהנות ממנו באותה צורה.
זה אולי היה נכון כשדיסנילנד נפתחה ב-1955. אולי בשנות ה-60 וה-70, הבידור היה כל כך מוגבל עד שמבוגרים מצאו את "הנסיעה הפרועה של מר קרפד", "מסיבת תה מטורפת" ואטרקציות אחרות של דיסנילנד ביום הפתיחה מהנות כאילו הם ילדים.
דיסני בהחלט האמין שכן, מכיוון שהייתה לו מדיניות נוקשה בכל הנוגע למשהו שהפך כעת למרכיב עיקרי - אפילו למאפיין מרכזי - של פארקי שעשועים.
"בלי משקאות חריפים, בלי בירה, כלום. כי זה מביא אלמנט סוער. זה מביא אנשים שאנחנו לא רוצים ואני מרגיש שהם לא צריכים את זה", אמר דיסני ל"סאטרדיי איבנינג פוסט". אולי ההערות האלה לא נשמעו כל כך שמרניות ב-1955, אבל מדיניות אי האלכוהול של דיסני נשארה במקומה בדיסנילנד ובממלכת הקסם של דיסני וורלד במשך עשרות שנים.
דיסנילנד עדיין נשאר בעיקר נאמן לחזון של וולט. דיסנילנד שמרה על מדיניות נוקשה ללא אלכוהול משנת 1955 עד 2018. אלו 63 שנים של מבוגרים שנאלצו לשבת ברכיבות, המצעדים, המופעים ושאר אטרקציות הילדים בפארק השעשועים, בלי בירה להעביר לעצמם את הזמן.
המדיניות השתנתה ב-2018 כשהחברה פתחה את "מלחמת הכוכבים: גלקסי אדג'", המגישה אלכוהול בפאב הקנטינה של Oga.

דיסני וורלד החלה להוסיף בירה ויין למסעדות מסוימות של ממלכת הקסם בשנת 2012. לא לעשות זאת נראה קצת טיפשי עם Epcot - פארק בנוי סביב אלכוהול (ואוכל) - ממש ליד. ובכל זאת, הממלכה הקסומה לא מציעה שום אלכוהול בהגשה מהירה. משקאות מוגשים רק במסעדות מסוימות ומשקאות חריפים לא הוצגו עד ספטמבר האחרון.
זה נראה מיושן בצורה בלתי אפשרית, אבל דיסני כבר מזמן מגנה על החזון של וולט בממלכת הקסם. זו הסיבה שהפארק עדיין כולל את "קרוסלת הקידמה", רכיבה שבה ההתקדמות ההיסטורית מסתיימת בסביבות 1984.
כעת, החברה עשתה משהו שהמייסד שלה כנראה ישנא. היא הוסיפה אלכוהול לשתי מסעדות שנבנו סביב כמה מהדמויות האייקוניות ביותר של החברה.
"אפילו מסעדות נוספות קיבלו קוקטיילים מיוחדים ב-Magic Kingdom. האורחים יכולים כעת ליהנות מוויסקי, ג'ין, וודקה בקוקטיילים מיוחדים ב-Cinderella Royal Table בטירת סינדרלה ובמסעדת Be Our Guest ב-Fantasiland", דיווח הבלוג מיקי.
זה לא מיקי מאוס רוכל בירה מעגלה או גופי שעושה צילומי טקילה, אבל זה התרופפות בולטת של מדיניות ארוכת שנים.
וולט לא יאהב את זה, אבל אפילו בפארק שעשועים שלא היו לו בעיות עם הנושא של "ג'ונגל קרוז" או קשרי "ג'ונגל קרוז" המפוקפקים של "ספלאש מאונטיין", עד לאחרונה, שינוי הוא בלתי נמנע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפארקים של דיסני זה מכונת כסף משומנת היטב
    סתם אחד 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים מטורפים ויחס רובוטי ללקוחות. נכים על כסאות גלגלים עומדים בתור כמו כולם ללא שום קיצור תור, לא ראיתי דבר כזה בשום פארק אחר בעולם. זמני ההמתנה ארוכים מאוד ולא ניתן לבלות בפארק ללא רכישה נוספת של כרטיס קיצור תורים יקר (בלי הכרטיס הזה אפשר להספיק אולי 4 מתקנים ביום), בקיצור זה לא מפתיע מזמן איבדו את הקסם.
    סגור
  • 1.
    ועכשיו יהיה קיא בריח בירה ומכות בתורים
    עולי גוצלי 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יד עכשיו הקיאו את הנקניקיות והאנקדוטות פוד עכשיו יהיה לו תוספת ארומתי בניחוח אלכוהול חמוץ ומיץ קיא ... יייאא.. ושלא נדבר ים המחץ אומץ שפתאום יתן לרדנקס האלו עודף ביטחון עצמי והינה מתכון לאנטי תזה של דיסני כי איזה ילד לא חולם על טראומת ילדות שבה אהא שחכור והולך מכות ואמא שיכורה ומקיאה במתקן של הכוסות תה המסתובבות.. היפה והחיה גירסאת הרד נק... חלום בדיסני וורלד...
    סגור