תיירות

מתכננים לטוס עם איזיג'ט? כדאי שתקראו את זה

18 נוסעים שרכשו כרטיס טיסה מהולנד לישראל בחברת איזיג'ט והגיעו לשדה התעופה סכיפהול, נדהמו לגלות כי ברגע האחרון לא העלו אותם לטיסה. הם טוענים: החברה עשתה אובר-בוקינג
מערכת ice |  4
easyjet (צילום ויקיפדיה)
18 נוסעים שרכשו כרטיס טיסה בחברת איזיג'ט מנמל התעופה סכיפהול בהולנד לישראל – נדהמו לגלות כי לא מעלים אותם לטיסה בנימוק שאיחרו. אלא שהם טוענים: המטוס היה מלא, כנראה שהחברה עשתה אובר-בוקינג.
ב"תכנית חיסכון" בערוץ 12 הובאו עדויות הנוסעים הישראלים המאוכזבים, שכבר חיכו בתור בשדה התעופה ועברו את בדיקות הדרכונים והביטחון – אבל כשהגיעה שעת העלייה למטוס הודיעו להם מחברת הלואו קוסט שהם נשארים בחוץ, והשאירו אותם לחפש פתרונות לבד.
"התור היה מאוד ארוך וחיכינו המון זמן, ואחרי זה עוד התעכבנו בביקורת הדרכונים", סיפרו אליעזר ואירינה קפול, שניים מהישראלים שהיו אמורים לעלות על הטיסה, "אימא שלי נכה ולא ידענו מה לעשות, פשוט עזבו אותנו בצורה קרה".
"הזמנתי את הטיסה הזאת בדקה האחרונה ושילמתי 550 אירו שאף אחד לא הולך להחזיר לי", תיארה טליה רחמים, נוסעת נוספת. "התגובה שלהם הייתה: 'אנחנו לא נותנים לכם לעלות. הישראלים תמיד מאחרים, הטייס החליט באופן אישי שאתם לא עולים'".
אלא שלמרות טענת החברה, ישראלים שכן עלו על הטיסה וצילמו את המטוס מפבנים – הראו כי הוא היה מלא עד אפס מקום, מה שמעלה חשד כי הסיבה האמיתית היתה אובר-בוקינג, תופעה שמתגברת לאחרונה עם חזרת נמלי התעופה לפעילות מלאה.
אז כיצד נמנעים ממצב לא נעים שכזה? יניב לניס, מייסד "טיסות סודיות", הסביר בתוכנית שכדי לצמצם את האפשרות שלא יעלו אתכם לטיסה - חשוב לעשות צ'ק-אין כמה שיותר מוקדם, ואם אתם יכולים, גם לשלוח מזוודה לבטן המטוס".
ודבר נוסף שחשוב שתדעו: אם בכל זאת קרה לכם ולא העלו אתכם לטיסה – חברת התעופה חייבת לספק לכם אלטרנטיבה, או פיצוי כספי הולם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוהב לאחר לטיסות
    שמוליק ק. 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יש? לאחר לטיסה זאת לא פריווילגייה. אני אישית תמיד מאחר ואם מצליח, גם תובע את החברה. למה מה אני פרייר לשלם על טיסות פחח
    סגור
  • 3.
    לכתוב להם ולדרוש פיצוי לפי החוק. הם ינסו להתחמק
    פרומתיאוס 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל אל תוותרו. אנחנו עשינו את זה ועוד רבים שהיו איתנו בשדה והצלחנו.
    סגור
  • 2.
    Check in
    Setenity 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברגע שמבצעים צ'ק אין on line באתר או בכפליקציה אין סיכוי שלא יעלו את הנוסעים על המטוס. הקבוצה לא עשתה צ'ק אין
    סגור
  • 1.
    טיסות זולות
    מולי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנשים מחפשים טיסות זולות בשביל צרות והכל בשביל 1000של הנחה עדיף לטוס בטוחבאל על או אייר פראנס אי בריטיש במילה מבזבסים את ההפרש בדיוטיטפשים
    סגור