תיירות

חברת התעופה איבדה את המזוודות שלה - עם האפר של בעלה בפנים

ג'ויס ג'קסון תכננה לקבור את האפר של בעלה, לו הייתה נשואה במשך 57 שנים, באתר הנופש של דיסני אותו המנוח מאוד אהב, אך חברת התעופה שיבשה לה את התכניות והשאירה אותה שבורת לב
מערכת ice | 
הזוג ביום חתונתם ב1964
אישה מבריטניה נותרה שבורת לב כאשר וירג'ין אטלנטיק איבדה את המטען שלה - שהכיל את האפר של בעלה וטבעות הנישואין שלהם - כשטסה לדיסני וורלד כדי לקבור אותם. ג'ויס ג'קסון, בת ה- 78, סיפרה שחברת התעופה השאירה בטעות את המזוודה שלה עם הפריטים היקרים לליבה בנמל התעופה של מנצ'סטר. היא תכננה לקבור את הטבעות ואת האפר של בעלה גורדון בגינה באתר הנופש ה-Caribbean Beach של דיסני, שם ביקרו בני הזוג מספר פעמים במהלך השנים. "גורדון ממש אהב את המקום הזה, הוא היה מדבר עם הדמויות. רציתי לקבור שם חלק מהאפר שלו ומטבעות הנישואין שלנו".
"זה הרגיש כאילו לווירג'ין אטלנטיק לא היה אכפת", היא הוסיפה, כשהיא שמה את האשמה על תג שם רופף שנתלש מהמזוודה לפני הטיסה שלה ב-4 באוקטובר. ג'קסון אמרה שנאמר לה בנמל התעופה של מנצ'סטר להשתמש בהחזרת המזוודות בשירות עצמי, שם הדביקה עובדת את תווית הנייר הרופפת. "הגעתי לאורלנדו בלי מזוודות. היה לי רק מה שלבשתי - אפילו לא מברשת שיניים, אבל הדבר הכי גרוע בזה היה שהאפר והטבעות היו במזוודה. אני יודעת שאי אפשר לקחת איתך אפר של אדם, אז הייתה עלי רק כמות קטנה. התכוונתי לקבור אותה בגן באתר הנופש. האפר העיקרי נמצא בעציץ ורדים בגינה שלנו", הוסיפה ג'קסון. בעלה מת ביוני 2021 בגיל 78 לאחר נפילה טראגית שבה שבר את גולגולתו במהלך טיול שהם עשו.
וירג'ין אטלנטיק מסרה: "אנו מצטערים בכנות על כך שגברת ג'קסון לא קיבלה את המזוודות שלה באורלנדו, במיוחד בנסיבות אלה. למרבה הצער, תג התיק התנתק במהלך נסיעתה דרך מערכת הכבודה בנמל התעופה של מנצ'סטר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הנציגים שלנו במנצ'סטר כדי לשפר את התהליך עבור תיקים ללא תגים ובינתיים, היינו בקשר ישירות עם גברת ג'קסון כדי להתנצל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה