תיירות

בשורה אדירה לטסים לחו"ל: תוכלו לטוס בזול ל-4 יעדים

ראינאייר עתידה להפעיל טיסות ישירות משדה התעופה רמון לפאריס בירת צרפת, קובנה בליטא, קרקוב בפולין ובריסל בבלגיה. כמובן שהטיסות של ראינאייר יצטרפו לאלו של וויז הבריטית שתתחיל לטוס מדצמבר מאילת ליעדים נחשקים כמו רומא ו-וינה
מערכת ice |  8
טיסות בזול (צילום shutterstock)
נמל התעופה רמון, הממוקם צפונית לעיר הדרומית בישראל אילת, לא היה עד טרמינל עסוק במיוחד והציע רק מספר טיסות מצומצם ופעילות חלק למדי, אבל כל זה עומד להשתנות בקרוב. ראינאייר, מחברות התעופה הגדולות והעסוקות בעולם, תפרסם היום (חמישי) כי תפעיל מרמון מערך של ארבע טיסות ישירות ליעדים חדשים ומשמעותיים ברחבי אירופה. 
על פי הפרסום בישראל היום, החל מהחורף הקרוב ב-2023, ראינאייר עתידה להפעיל טיסות ישירות מרמון לפאריס בירת צרפת, קובנה בליטא, קרקוב בפולין ובריסל בבלגיה. כמובן שהטיסות של ראינאייר יצטרפו לאלו של וויז הבריטית שתתחיל לטוס מדצמבר מאילת ליעדים נחשקים כמו רומא ו-וינה.

נראה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה וחברות תעופה נוספות בדרך להפעיל טיסות ישירות מרמון בקרוב, כאשר הבונוס לישראלים הוא מחירים אטרקטיביים במיוחד שיוכלו להתחרות באלו של נמל התעופה בן גוריון.
גם שר התיירות יואל רזבוזוב התייחס לפרסום ופרסם בעמוד הטוויטר שלו: "תתכוננו לחורף חם באילת! אני מברך על החלטת 'ראינאייר' לפתוח טיסות ישירות מארבעה יעדים באירופה לאילת. זו בשורה שתוזיל כרטיסי טיסה, ותביא תיירים רבים שיכניסו כסף רב לעיר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ממתי ויז בריטית היא הונגרי. (ל"ת)
    אריאל 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חושבים שאנחנו מטומטמים (ל"ת)
    דבילים 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון מאד. ומרגישים את זה...... (ל"ת)
    לביא 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ונסיעה לרמון כמה עולה? (ל"ת)
    רוניוד 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    פריז זה לא
    כנען 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמונים ק״מ צפונית לפריז שדה תעופה רחוק מאוד מונית תעלה יותר ממאתיים יורו. בריסל אותו סיפור בדיוק המרחק מבריסל שישים קמ ומאה וחמישים יורו.
    סגור
  • 3.
    אבן חן 4 (ל"ת)
    מזרחי דוד 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה?
    דוד 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וויז הבריטית? זו לא חברה הונגרית?
    סגור
  • 1.
    זה כבר היה לפני הקורונה.
    יוסי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היו טיסות במחיר אפסי למזרח אירופה. אני טסתי בפחות ממאה שקל לפולין. אבל למה לשקר ולכתוב שאילת תהנה מתיירות ותיירים? כשהיו טיסות בינלאומיות ברמון, התיירים הגיעו . אבל כתחנת ביניים למצרים וירדן. אילת יקרה בצורה מטורפת ביחס ליעדים בעולם. כמעט אף תייר לא לקח מלון באילת במחיר מאות דולרים. כשבארצו משלם עשרות בודדות. לכן כל מי שיגיע לאילת לוקח אוטובוס לעקבה או סיני. גם הישראלים בלי לטוס עושים את זה בגלל המחירים באילת.
    סגור