תיירות

טירוף בדיסנילנד: זה הסכום המוגזם שתשלם משפחה לבילוי

המשפחה בת ארבע הנפשות תשלם 1,086 דולר ליום על מנת לחנות רכב באתר הנופש של דיסנילנד, לקבל את כרטיס הדילוג על התור "Genie+" ולהשיג כרטיס "קפיצה בפארק" שיאפשר להם לנוע בחופשיות בין פארק דיסנילנד ופארק ההרפתקאות של דיסני קליפורניה
מערכת ice | 
דיסני (צילום unsplash)
משפחה בת ארבע נפשות יכולה לשלם עד 1,100 דולר כדי לבלות את היום בדיסנילנד במהלך עונת החגים הקרובה - וזה עוד לפני שרכשה אוכל או מזכרות. הסכום הכולל - בהתחשב בעליות המחירים האחרונות ב"מקום המאושר ביותר עלי אדמות", שעלו אפילו מהר מהאינפלציה השנה - חושב עבור קבוצה של שני מבוגרים ושני ילדים בין הגילאים 3 עד 9.
המשפחה בת ארבע הנפשות תשלם 1,086 דולר ליום על מנת לחנות רכב באתר הנופש של דיסנילנד, לקבל את כרטיס הדילוג על התור "Genie+" ולהשיג כרטיס "קפיצה בפארק" שיאפשר להם לנוע בחופשיות בין פארק דיסנילנד ופארק ההרפתקאות של דיסני קליפורניה.

כרטיס לכל אדם מעל גיל 10 יכול לעלות עד 269 דולר לכרטיס, תלוי בתאריך שבו המשפחה מבקרת. זמני ביקוש גבוה כולל סופי שבוע וחגים נוטים לעלות יותר. כרטיס לילד בין הגילאים 3 עד 9 עולה 259 דולר ליחידה - הכולל את אפשרות ה"פארק הופר" ומעבר המהיר "Genie+". שובר החניה יעלה למשפחה עוד 30 דולר.
רכישות של מזון כמו גם קניית צעצועים או מזכרות יכולים בקלות להעמיד את תג המחיר הכולל של הטיול על כ-1,500 דולר. לפני שדיסנילנד הציגה לאחרונה העלאות מחירים, זה עלה למשפחה בת ארבע 988 דולר לאותה חבילה.
מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, ספג אש מהמעריצים בגלל העלאות המחירים, שחושבו להיות בקצב של 10%, מעבר לעלייה של 8.2% שפרסם מדד המחירים לצרכן של ממשלת ארה"ב בחודש שעבר. "השורה התחתונה היא 'להרוויח יותר כסף עם פחות אנשים. ולא אכפת לנו מי אנחנו מתמחרים לעשות את זה", אמר פיט ורנר, מנכ"ל אתר המעריצים של דיסני wdwinfo.com, ל-CNN.
גורם רשמי בדיסני אמר ל-CNN כי פארקי השעשועים רצו להדגיש "את התוצאה החיובית של אסטרטגיה שמעדיפה את חווית האורח, כאשר אנו מתמקדים במתן חוויה ברמה עולמית, אנו יודעים שהאורחים שלנו יבלו איתנו יותר זמן שקועים בסיפורים שלנו."
בחצי המאה האחרונה, כרטיסים לפארקי השעשועים זינקו ביותר מ-3,871% - מגמדים את העלייה בהכנסות כמו גם את העלייה בעלות הדלק והשכר דירה, לפי SJ Data Visualizations. באוגוסט הודיעה דיסני כי היא הניבה הכנסות של 7.4 מיליארד דולר - שהם 72% יותר בהשוואה לרבעון השלישי של השנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה