תיירות

מקרה חילוץ יוצא דופן של הראל ביטוח בנפאל

צוותי החילוץ 'Rescue one' של חברת הביטוח הראל ממשיכים לחלץ מטיילים ישראלים שנתקעו בימים האחרונים בנפאל בעקבות סופת השלגים הקשה ומזג האוויר המשתולל באזור
מערכת ice | 
ניר כהן, מנכל הראל ביטוח בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים (צילום טל שחר, Magma Images)
אירוע חילוץ יוצא דופן של צוותי החילוץ 'Rescue one' של חברת הביטוח הראל הסתיים היום (שלישי), עם נחיתתם בבטחה של 3 מטיילים ישראלים בפוקרה שבנפאל. השלושה, בשנות ה-50 לחייהם, נקלעו במהלך טרק באזור דולפו לתנאי מזג האוויר הקשים שפוקדים את נפאל בימים האחרונים. לאור זאת הם החליטו לחזור לכפר ממנו יצאו, שנמצא במרחק של 17 קילומטר. כשהחשיכה התקרבה והתחיל לרדת גשם, הם הקימו אוהלים על השלג כדי להעביר את הלילה ובמקביל יצרו קשר עם צוות החילוץ של הראל.
צוותי החילוץ 'Rescue one' של חברת הביטוח הראל ממשיכים לחלץ מטיילים ישראלים שנתקעו בימים האחרונים בנפאל בעקבות סופת השלגים הקשה ומזג האוויר המשתולל באזור. צוותי החילוץ פועלים באינטנסיביות לאיתור והעברת המטיילים למקום מבטחים ולקבלת טיפול רפואי במידת הצורך, ועד כה הראל חילצו בבטחה עשרות מטיילים ישראלים – רובם באמצעות מסוקים.
גיל צ'מקה, חבר בצוות החילוץ, מסביר כי "רוב הדרכים נחסמו עקב מפולות וגשם שוטף ולכן מרבית החילוצים נעשים באמצעות מסוקים, בהם ניתן בכל טיסה לחלץ 3-4 מטיילים בלבד. בנוסף, הטייסים נאלצים להתמודד בעצמם עם תנאי מזג האוויר המורכבים. בנפאל מתרחשים כרגע אלפי חילוצים של מטיילים מכל העולם, ומטבע הדברים כמות המשאבים במקום מוגבלת. חרף כל הקשיים הללו הצלחנו לחלץ מטיילים רבים באמצעות מסוקים בבטחה ובזמן קצר יחסית. כל זאת, בזכות הניסיון והמקצועיות של צוותי החילוץ של הראל – גם באזורים שמתאפיינים במזג אוויר הפכפך, מפתיע ומורכב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה