תיירות

רוצים לטוס בפחות מ-100 דולר בקיץ? קומו מוקדם מחר

חברת הלואו קוסט איזיג'ט תפתח מחר (חמישי) את מכירת כרטיסי הטיסה הזולים לקיץ לפריז, לונדון, אמסטרדם ועוד. לפני שאתם קונים, שימו לב מה כוללים המחירים
מערכת ice |  2
טיסה (צילום unsplash)

בחודשים האחרונים הישראלים טסים לחו"ל במחירים גבוהים כאילו אין משבר כלכלי. ממחר אפשר להזמין טיסות לקיץ הבא (2023) במחירים מצחיקים כשחברת הלואו קוסט הבריטית איזיג'ט, תפתח את המכירה השנתית שלה. מחירי הטיסות לעונה החמה צפויים לעלות פחות מ-100 דולר ליעדים פופולריים כמו לונדון, מנצ'סטר, אמסטרדם, ברלין, מילאנו, פריז, ז'נבה ובאזל.
 

כדי שתבואו מוכנים למכירה הנחשקת, כדאי לשים לב לכמה אותיות קטנות. קודם כל, עם פתיחת המכירה בשעות הבוקר המוקדמות, לרוב יש עומס רב באתר החברה ולכן לא בטוח שתצליחו להשיג את המחירים הכי משתלמים. כדי להגדיל את הסיכויים, מומלץ להוריד את האפליקציה של איזיג'ט ולבצע דרכה את ההזמנה. בנוסף, קחו בחשבון שתצטרכו להוסיף כסף על מזוודות וכן על ביטולים או שינויים. עם זאת, תוכלו להוסיף את כל אלה גם לקראת הטיסה. 
 


כזכור, איזיג'ט השיקה לאחרונה אפליקציית היכרויות לנוסעים שדרכה אפשר למצוא התאמה כבר בשדה התעופה או במטוס. האפליקציה הראשונה מסוגה בעולם נועדה לחבר בין רווקים שמעוניינים לבלות ביעד נחשק בזוג. האפליקציה, ששמה easyWoo, תציע לנוסעים למלא פרטים והעדפות, אך בניגוד לאתרי היכרויות אחרים, ההצלבה תיערך בין נוסעים בטיסה מסוימת.

אתר ה-Irish Sun דיווח כי מייסד החברה, המליארדר סר סטליוס חאג'י-יואנו, 55, עשוי להשתמש באפליקציה בעצמו שכן הוא ידוע כרווק הולל, ובעבר התפרסם בחיזוריו אחר מיס בריטניה ברוק ג'ונסטון הצעירה ממנו ב-14 שנים. 
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אתם מתלהבים פח של חברות (ל"ת)
    אח 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    העיקר חסר מן הספר
    טייס 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה שעה נפתחת המכירה?
    סגור