תיירות

זוג משמיים: חברת התעופה מציעה אפליקציית היכרויות לנוסעים

רוצים לטוס ליעד לבד ולהגיע אליו בזוגיות? חברת התעופה איזיג'ט חונכת אפליקציית הכרויות לנוסעים שיוכלו למצוא התאמה כבר בשדה התעופה, או במטוס
מערכת ice | 
easyjet (צילום ויקיפדיה)
עליתם לטיסה לבד? יש סיכוי שתרדו ממנה בזוג. חברת התעופה הבריטית איזיג'ט הפכה לראשונה בעולם שתשיק אפליקציית היכרויות אווירית. זה יכול לקרות בשער העלייה למטוס בשדה התעופה, או באוויר עצמו בזמן הטיסה. אבל המטרה היא לחבר בין רווקים המעוניינים בכך ולתת להם את הצ'אנס להגיע ליעד האווירי ולבלות אותו בשניים.
האפליקציה, שתיקרא easyWoo, תציע לנוסעים למלא פרטים והעדפות בדומה לאפליקציות הידועות טינדר ודומיהן, רק שהפעם תיערך הצלבה בין נוסעים בטיסה מסוימת. אולי לאוהבים הפוטנציאליים גם תיפתח האופציה להחליף מושבים, במידה ויהיו מעוניינים להתיישב בסמוך לבן/בת הזוג ולהתחיל את הדייט הראשון בין המעברים והדיילות.
אתר THE IRISH SUN חשף כי מייסד חברת התעופה איזי ג'ט, המיליארדר סר סטליוס חאג'י-יואנו, בן 55, עשוי להשתמש באפליקציה בעצמו שכן הוא ידוע כרווק הולל, ובעבר התפרסם כמי שחיזר אחרי מיס בריטניה ברוק ג'ונסטון הצעירה ממנו ב-14 שנים.
 
זוג אחד לפחות כבר נרקם בטיסות החברה ודווקא בטיסה מלונדון לתל-אביב: בשנת 2015 סטודנטית בשם עדיה כהן (24) האשימה את מייקל הופמן (27) כי התיישב במושב שלה. כשביקשה ממנו לזוז הם החלו לדבר – והרומנטיקה ניצחה. כעת הם גרים יחד בלונדון.
יש רק בעיה שלא חשבה עליה איזיג'ט בשידוכים השמיימיים שלה: התור לשירותים במטוס עלול להפוך לארוך במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה