תיירות

המטוס הפרטי התרסק בנסיבות מסתוריות: "אין טייס בקוקפיט"

מטוס פרטי מסוג ססנה שיצא מספרד לקלן שינה את מסלולו באופן מסתורי. צוותי חילוץ איתרו את המטוס בים אבל לא מצאו את גופות הנוסעים שהיו עליו
מערכת ice |  2
מטוס מתרסק (צילום פייסבוק)
מטוס ססנה פרטי התרסק בים הבלטי בנסיבות מסתוריות. מטוסי נאט"ו התבקשו לעקוב אחר המטוס בטיסתו הלא יציבה שיצאה מדרום ספרד. המטוס, שככל הנראה היו בו ארבעה אנשים, היה אמור לנחות בקלן שבגרמניה אך במקום זאת יצא אל הים הבלטי. פקחי טיסה ניסו לתקשר עם צוות המטוס ללא הצלחה, וטייסי נאט"ו ופקידים שוודים שעקבו אחר המטוס לא ראו איש בתא הטייס.
רשות התעופה האזרחית הלטבית דיווחה שהמטוס, שבעליו ספרדי אבל היה רשום באוסטריה, אמור היה לטוס מספרד לקלן אבל במהלך הטיסה שינה את מסלולו. המטוס המריא מהעיר הספרדית חרז דה לה פרונטרה בשעה 12:56 GMT, ובשעות אחר הצהריים נרשם שהוא מאבד מהירות וגובה. לפי העיתון הגרמני בילד, המטוס דיווח על בעיות לחץ בתא הנוסעים לאחר ההמראה, והמגע איתו אבד לאחר שעזב את חצי האי האיברי.
 
מטוסי קרב מכמה מדינות עקבו אחר הססנה במסעה. צוותי חילוץ מלטביה, שבדיה וליטא הגיעו לאזור ההתרסקות זמן קצר לאחר דיווחים כי המטוס נפל לים ליד העיר הלטבית ונטספילס. המטוס התרסק "כשנגמר לו הדלק", אמר מאוחר יותר מנהל מבצע החיפוש וההצלה של שבדיה, לארס אנטונסון, לסוכנות הידיעות הצרפתית. לדבריו, למחלצים אין הסבר לעניין, ואפשר רק לנחש מה קרה שם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרטים שגויים
    פלביוס 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא הבנתי: 1. אין מטוס מסוג ססנה. ססנה זה שם של יצרן. לייצרן הזה יש עשרות סוגים. זה כמו להגיד אוטו מסוג פורד. 2. בתמונה נראה מטוס ססנה דגם 172 ארבע מושבי שהוא מטוס לא מדוחס לכן לא יכל להודיע על אובדן לחץ בתא. 3. בכתבנ נאמר שהמטוס נפל לים אז איך קשורה התמונה למטוס המדובר.
    סגור
  • 1.
    מטוס סבנה
    אורני 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוזר מאוד אין דיחוס במטוסים מהסוג הזה אז איך יכול להיות שהייתה בעיה נראה שהם רצו להעלם מסיבותיהם קבעו עם יאכטה בים הלטי קפצו עם מצנחים ונתנו למטוס להמשיך עד שהתרסק
    סגור