תיירות

אזהרה לטסים לחו"ל: רוב הסיכויים שתעקצו במדינות האלו

חוששים מכייסים בחו"ל? מבררים על יעד חדש לטוס אליו? כדאי שתשימו לב לכתבה הבאה: דירוג חדש שהתפרסם לאחרונה מציג את רשימת המדינות שבהן מספר הונאות התיירים הוא הגבוה ביותר בעולם. במקום הראשון נמצאת ברזיל, אחריה הודו, מקסיקו, רוסיה וטורקיה
מערכת ice |  2
ריו דה זנרו (צילום Mario Roberto Duran Ortiz)
חוששים מקייסים בחו"ל? מבררים על יעד חדש לטוס אליו? כדאי שתשימו לב לכתבה הבאה: דירוג חדש שהתפרסם לאחרונה מציג את רשימת המדינות שבהן מספר הונאות התיירים הוא הגבוה ביותר בעולם. במקום הראשון נמצאת ברזיל, שבה דווחו מעל 125 מיליון הונאות רק בשנת 2021. אחריה נמצאות הודו, מקסיקו, רוסיה וטורקיה.
הנתונים נאספו על ידי פלטפורמת המסחר המקוונת InvestinGoal על היעד שלכם, ועל מספר ההונאות שדווחו במספר מדינות בשנת 2021. כאמור, במקום הראשון נמצאת ברזיל. המדינה הדרום אמריקאית , היה שיעור של 590 הונאות לכל 1,000 אנשים בשנת 2021. 
במקום השני אחרי ברזיל נמצא עוד יעד פופולרי במיוחד על ידי ישראלים - הודו. במדינה האסיאתית  כמות עצומה של הונאות, 87 לכל 1,000 איש, יותר מכפול מהנתונים של מקסיקו ורוסיה. מעבר לאינטרנט, שבו מפעילים מפוקפקים מוכרים את חבילות ההונאה הרגילות, מבקרים יכולים להיפגע מכך גם ב"משרדי תיירות" לא רשמיים, לנסוע במוניות במחירים מופקעים, וליפול קורבן להונאה בבתי המלון.
 
במקום השלישי ברשימה המפוקפקת נמצאת מקסיקו, גם כן יעד פופולרי במיוחד על ידי הישראלים. עם 42.7 הונאות לכל 1,000 איש, מקסיקו היא המדינה הצפון-אמריקאית היחידה שהגיעה לחמישייה הראשונה, למרות ההבטחה האחרונה של הממשלה להילחם בפשע בצורה פעילה יותר. במקום הרביעי נמצאת רוסיה עם 5,330,000 מיליון הונאות בשנה. במקום החמישי בעולם נמצאת טורקיה, עם 1,938,900 הונאות בשנה. שיבוט כרטיסי אשראי וגניבת נתונים נפוצים הרבה יותר בטורקיה בהשוואה למדינות אחרות באירופה או באסיה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עברית קשה שפה
    ארז אילן 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוששים מקייסים בחו"ל? כייס מהמילה כיס ולא קייס
    סגור
  • 1.
    מה עם איטליה ,צ'כיה ,ברצלונה (ל"ת)
    ישראלי 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור