תיירות

מכה חדשה בנתב"ג: המזוודות שלכם לא יורדות מהמטוס

על פי ההודעה של רשות שדות התעופה, נרשמים עיכובים חריגים בפריקת מזוודות. בשעה האחרונה  מתעכבת פריקת המזוודות של הנוסעים הנכנסים לישראל. אין כל שינויי לגבי טיסות ממריאות מישראל
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נחתתם בישראל בשעות האחרונות? אין ספק שזה לא יום המזל שלכם, המזוודות של הנוחתים בארץ מתעכבות ולא נפרקות בזמן הסביר, כאשר הדבר מעכב משמעותית את אלו שרק ירדו מהמטוס.
על פי ההודעה של רשות שדות התעופה, נרשמים עיכובים חריגים בפריקת מזוודות. בשעה האחרונה  מתעכבת פריקת המזוודות של הנוסעים הנכנסים לישראל. אין כל שינויי לגבי טיסות ממריאות מישראל.

לפחות דבר אחד טוב יש לנוחתים. מיום רביעי האחרון מתחם בדיקות PCR וולנטרי חדש החל לפעול בנתב"ג על חשבון המדינ. המטרה היא לשפר עבור השבים ארצה מחו"ל את נגישות הבדיקות כחלק מההיערכות לחורף. את הבדיקה ניתן לבצע בנתב"ג (בשלב ראשון בין השעות 08:00-22:00 ובהמשך במתכונת 24/7) ללא עלות, באולם קבלת הפנים, לאחר איסוף הכבודה והיציאה מהמכס (מתחם G, עמדות 20-21).
עם הנחיתה, יקבלו הבאים בשערי ישראל מסרון אישי, המעודד אותם להגיע למתחם ולהיבדק בטרם היציאה מנתב"ג. נגיף הקורונה ממשיך לייצר וריאנטים חדשים כל העת. סכנת הקורונה לא חלפה וקיימת סבירות ממשית לגל תחלואה נוסף בחורף הקרוב משולב עם תחלואת השפעת. בדיקת ה PCR, להבדל מבדיקת האנטיגן, מאפשרת זיהוי הווריאנט ומכאן מומלץ לחוזרי חו"ל לבצע בדיקה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה