תיירות

ישראלים מזהירים מפני האטרקציה הפופולרית: "שוד לאור יום"

ישראלים רבים מזהירים מפני עוקץ בבטירת ראבאדינובו שבבורגס: " זה שוד לאור היום. פשוט עזבנו את המקום בעצבים. אם זה לא עוקץ מה כן?"
מערכת ice | 
מלון הוואי איביזה (צילום מלון הוואי איביזה)
בורגס שבבולגריה נחשבת לאחד היעדים הפופולריים בקרב תיירים ישראלים, שנהנים ממגוון אטרקציות, בתי מלון, חוף ים, מסיבות וקזינואים. שמעון איפרגן מ"מאקו" פרסם היום (שני) כי תיירים ישראלים נתקלו בתופעה של "מסחטת כספים" בבתי המלון, בקרב נהגי המוניות ובאתרי התיירות.
אחד מהאתרים הללו נמצא בטירת ראבאדינובו, המרוחקת כשעה נסיעה מבורגס. הטירה מושכת אליה כמויות רבות של תיירים. ישראלים שהגיעו למקום  נדרשו לשלם כ-80 ליבה (145 שקלים לזוג הורים ושני ילדים). 
ראובן סיפר: "שהגענו למקום שילמנו דמי כניסה, אבל הטירה הייתה סגורה, כל המקום היה סגור. תכלס לא היה מה לעשות במקום אפילו כדי להיכנס לשירותים רצו כסף. על החדרים שהיו עוד פתוחים רצו מאתנו 20 ליבה (כ-36 שקל) לאדם. זה שוד לאור היום. פשוט עזבנו את המקום בעצבים. אם זה לא עוקץ מה כן?"
ראובן הוסיף: "מציע לתיירים ישראלים לא להגיע לטירה הזו, חבל על הכסף ועל הנסיעה, בזבוז של זמן. יש לי תחושה שמאז שאין סגרים בעלי עסקים בבורגס עושים הכול כדי לעקוץ תיירים ישראלים שמגיעים בהמוניהם. אפילו על כסאות בבריכה במלון רצו כסף. גם כשביקשנו מגבות שלא היו במקלחות ושיחליפו מצעים רצו מאתנו עשרות ליבה".
 
גם אריאלה שהגיעה יחד עם משפחתה לדירה סיפרה: "הגענו לטירה, ונכון שהיא מהיפות באירופה, אבל לשלם דמי כניסה כאלה יקרים רק על להסתכל עליה זו הונאה. הם רוצים על כל חדר וחדר וגן החיות תשלום בנפרד, כולל על כניסה לשירותים. על כל דבר צריכים לשלם. אם זה משתלם? ממש לא. זו מסחטה של כסף", טוענת אריאלה, "זו מלכודת תיירים. לא הייתי חוזרת לשם שוב. לא שווה את הכסף".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה