תיירות

מחדל ענק בפארק המים ה"מימדיון": "כולנו התמלאנו בדם"

בפארק המים הממדיון התרחשו בשבוע האחרון שתי תאונות קשות במגלשות, כאשר באחרונה אבל ובנו בן ה-6 נפצעו אחרי שגבר התנגש בהם במהירות: "העובדים לא שמו לב לדבר הזה בכלל. המצילה למטה שאלה למה ירדנו מהאבוב. אז אמרתי לה שתראה, כולנו מלאים בדם"
מערכת ice |  1
פארק מים בסלובקיה (צילום ענת חרמוני פלאש90)
אב ובנו בן ה-6 נפצעו בשבוע שעבר בעת שהתגלשו במגלשת מים ב"מימדיון" ופונו לבית החולים אחרי שפתחו את ראשם. אמש (ראשון) פורסם ב-N12 על תאונה נוספת שהתרחשה באחת ממגלשות המים בפארק, בה שני אנשים התנגשו זה בזה ופונו לבית החולים בדרגות פציעה שונות.
האב שפתח את ראשו ופונה לבית החולים יחד עם בנו סיפר: "בני בן ה-6 ואני עלינו על מגלשת האבובים, ככל הנראה שלחו את הבא בתור אחרינו במהירות, הוא התנגש בנו וכתוצאה שנינו פתחנו את הראש, ופינו אותנו לבית חולים באמבולנס. בני עם תפרים בראש". לדברי האב, "כל פניה מאז להנהלת המימדיון נתקלת בחוסר מענה, ביקשתי לקבל עותק של דוח האירוע וסורבתי".
האב המשיך: "בגדול, זו מגלשה שהיא כמו צינור סגור היא נפתחת למעין קונוס שחוזר להיות אחר כך צינור סגור שוב. זה היה אבוב בצורה של שמונה, הוא מקדימה ואני מאחורה. באיזה שהוא שלב האבוב נתקע, כנראה החבר'ה של המימדיון לא שמו לב שלא יצאנו ושלחו את הבא בתור, בחור מבוגר, שוקל איזה 100 קילו, הוא בא בשיא המהירות ונתקע לנו בצורה".
עוד הוסיף האב כי "אני בדיוק עכשיו חוזר מהמרפאה כי יש לי עדיין מכות בגב ובחזה מאותה פגיעה. האבוב שלנו נזרק פנימה, בגלל שנכנסו לקונוס במהירות אז ממש התהפכנו, ומשם הבן שלי פתח את הראש וגם אני פתחתי את מאחורי הראש. העובדים לא שמו לב לדבר הזה בכלל. יש להם במימדיון מצלמות בתוך המגלשות, כי המצילה למטה שאלה למה ירדנו מהאבוב. אז אמרתי לה שתראה, כולנו מלאים בדם".
 
לדבריו, המצילה אמרה לו לאחר מכן שלא הבחינה בכך שיורד לשניים דם. "במימדיון לא נותנים לנו בכלל את הצילומים, לא מאשרים לנו שום דבר שם. אבל היא ראתה אותנו במצלמות. הם המשיכו לשלוח עוד אבוב ואני בכוח תופס את הבן שלי כדי שלא יעיף אותו מישהו".
האב סיכם וטען: "זה במהירות טיל. אירוע מאוד לא נעים. ירדנו למטה, קראנו לחובש. הבן שלי עם שישה תפרים, אני עם סיכות בראש ואנחנו נמצאים במעקב. סיטואציה מאוד מבאסת כי הם מאוד לא שירותיים. ביקשתי את המצלמות, ביקשתי את הדו"ח אירוע כתוב, שאלתי אם הגישו דיווח למישהו – כלום. אין התייחסות". מנהלת ה"מימדיון" טרם נמסרה תגובה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להיזהר
    בין המצרים 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להישמר ולהיזהר
    סגור