תיירות

מצעד תמיכה ענק בישראל, זו העיר הגדולה בה התקיים

בצל התגברות האנטישמיות בניו יורק, עשרות אלפים צעדו בעיר במצעד התמיכה שחזר אליה לאחר שלוש שנים
מערכת ice | 
המצעד בניו יורק (צילום ברדנשטיין תקשורת)
ניו יורק לבשה בגדי חג: מצעד התמיכה המסורתי בישראל חזר לרחובות העיר לאחר הפסקה בת שלוש שנים. המצעד נערך על ידי המועצה לקשרי ציבור של הקהילה היהודית בניו יורק JCRC - NY תחת הסיסמא "כולנו ביחד", בצל התגברות האנטישמיות בניו יורק ואירועי הטרור בישראל. 
במצעד השתתפו עשרות אלפי איש ובהם שרים מישראל לצד חברי כנסת מהימין והשמאל, כמו גם, שגריר ישראל באו"ם, והקונסול הכללי של ישראל. לצד האורחים מישראל, לקחו חלק במצעד בכירים אמריקאים ובהם מושלת העיר ניו יורק, ראש עיריית ניו יורק, וחברי קונגרס רפובליקנים ודמוקרטיים, וכן, רבנים, אישי ציבור ואמנים ידועים.
מצעד התמיכה בישראל מתקיים מידי שנה בשדרה החמישית בניו יורק מאז שנת 1965. בעקבות הקורונה, המצעד התקיים בשנתיים האחרונות באופן וירטואלי. השנה, לאחר הפסקה ארוכה, יהודי ארה"ב שבים להביע תמיכה  ברחובות ניו יורק בישראל ויצבעו את מנהטן בכחול לבן.
גדעון טיילור, מנכ"ל JCRC-NY שארגנו את הצעדה: "חזרנו לחגוג עם ישראל לאחר הפסקה בת שלוש שנים בעקבות הקורונה שהותירה אותנו הרחק מישראל. צעדנו ברחובות מנהטן והכרזנו בקול ברור על מחובותינו לישראל. ראינו התכנסות של הקהילה היהודית מכל הקצוות, של הקהילה היהודית. כמו גם אמריקאים אחרים שאכפת להם מישראל. וזה מראה יפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה