תיירות

אסון בסין: מטוס ובו 132 איש התרסק לתוך היער

מטוס ובו 132 נוסעים ואנשי צוות התרסק לתוך יער בסין, עוד לא ידועה סיבת ההתרסקות. ככל הנראה מדובר באחד אסונות התעופה הגדולים שקרו בסין

מערכת ice | 
מטוס בואינג של צ'יינה איסטרן איירליינס (צילום ויקיפדיה)
מטוס נוסעים של צ'יינה איסטרן איירליינס ובו 132 בני אדם התרסק בדרום סין, זמן קצר לאחר שאיבד קשר עם הבקרה האווירית. תוך שלוש דקות צנח המטוס למטה אלפי מטרים. מספר הנפגעים בפועל עוד לא ברור, אך הנשיא שי ג'ינפינג מיהר להוציא הודעה, בה אמר שהוא "המום" והורה מיידית לחקור את ההתרסקות.
טיסת מטוס הבואינג 737-800 יצאה מהעיר קונמינג למרכז הדרומי של גוואנגז'ו ואיבדה קשר מעל ווג'ואו באזור, כך לפי מינהל התעופה האזרחית של סין (CAAC). סיבת ההתרסקות עוד לא ברורה דיו. המטוס צלל לתוך הר מיוער שם גרם לשריפה, שמאוחר יותר כובתה על ידי מאות כבאים שהוזעקו לזירה.

אתר ההתרסקות, כפי שפורסם בתקשורת העולמית
החששות לגורל המטוס התפשטו היום בשעות אחר הצהריים בסין, כאשר כלי תקשורת מקומיים דיווחו שטיסה MU5735 של צ'יינה איסטרן איירליינס לא הגיעה כמתוכנן לגוואנגז'ו, לאחר שהמריאה מעט אחרי 13:00 (0500 GMT).
נתוני המעקב האחרונים אחר הטיסה ניתנו בשעה 14:22 שעון סין. על מסכי הבקרים הופיע שהמטוס צונח בחדות מגובה של 29,100 רגל ל-3,225 רגל (8,870 עד 982 מטר) תוך שלוש דקות, ולאחר מכן המידע מהטיסה פסק. ככל הנראה מדובר בתקרית התעופה הגדולה ביותר שעברה סין מזה שנים, ועקב מיקום ההתרסקות הסבוך, עוד לא ברור מה היקף הנפגעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה