תיירות

גל ביטולי הטיסות ממשיך: זו החברה שמפחדת מהתגובה האיראנית

flyDubai משביתה טיסות לישראל: השלכות התגובה למתקפה האיראנית. למרות הביטולים המיידיים, החברה מתכננת לחדש את פעילותה כבר מחר, בכפוף להתפתחויות הביטחוניות. בשלב הראשון תפעיל החברה חמש טיסות יומיות, עם כוונה להרחיב ל-שש טיסות החל מה-13 בנובמבר.
מערכת ice | 
טיסות (צילום freepik, shutterstock)
בעקבות התגובה הישראלית למתקפה האיראנית, חברת התעופה האמירתית flyDubai הודיעה על ביטול כל שש טיסותיה המתוכננות לתל אביב היום (שבת). זהו צעד חריג עבור החברה, שהתמידה בהפעלת טיסותיה לישראל לאורך רוב תקופת המלחמה, ומשקף את המתיחות הגוברת באזור.
למרות הביטולים המיידיים, החברה מתכננת לחדש את פעילותה כבר מחר (ראשון), בכפוף להתפתחויות הביטחוניות. בשלב הראשון תפעיל החברה חמש טיסות יומיות, עם כוונה להרחיב ל-שש טיסות החל מה-13 בנובמבר.

החברה האמירתית מציגה תוכנית שאפתנית להרחבת פעילותה בישראל, עם יעד להגיע לשמונה טיסות יומיות בעתיד הקרוב. תוכנית זו משקפת את החזרה ההדרגתית לפעילות מלאה, לאחר שבתחילת אוקטובר נאלצה החברה לצמצם את פעילותה בעקבות המתקפה האיראנית הקודמת.
flyDubai הפכה לאחת החברות המרכזיות בקו התעופה בין ישראל לאמירויות, כאשר המשך פעילותה מהווה אינדיקציה משמעותית ליציבות היחסים בין המדינות גם בתקופות של מתיחות ביטחונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה