תיירות

הנוסעים נותרו בהלם: הטייס הודיע שלא יטוס לישראל

טיסת בלו בירד מברצלונה לישראל נחתה בכרתים בעקבות שינוי תכנית פתאומי. חברת התעופה טיפלה במיוחד בקרוב משפחה של נרצח הפיגוע במעבר אלנבי ודאגה לו לכרטיס טיסה חדש לישראל

מערכת ice |  1
תא טייס (צילום pexels)
ביום שני האחרון, טיסת בלו בירד מברצלונה לישראל חוותה שינוי בלתי צפוי שגרם לנוסעים להתמודדות עם מצב לא נעים ומבלבל. על פי דיווחים, הנוסעים קיבלו הודעה עוד לפני המראה שהטיסה תעצור בכרתים, במקום היעד המקורי – ישראל. ההודעה התקבלה בהפתעה גמורה, וגרמה למהומה רבה בין הנוסעים, שחלקם ניסו להתרגש ולהתנגד לשינוי התכנית.
אחד הנוסעים ששהה על המטוס תיאר את הסיטואציה ואמר: "עלינו לטיסה כשהיינו עדיין על הקרקע, ואז קיבלנו את ההודעה שלא נוכל להמשיך לישראל אלא ננחת בכרתים. הייתה מהומה רבה, אנשים ניסו לצאת מהמטוס, אך לאחר דקות ארוכות של ויכוחים, הצלחנו לשכנע את הנוסעים להישאר, והמטוס המריא לבסוף לכרתים."
כאשר המטוס נחת בכרתים, הנוסעים הועברו למלון מקומי, שם הם שהו עד לקבלת עדכונים נוספים על המשך טיולם. בחברת בלו בירד, הודיעו לנוסעים כי הטיסה המתוכננת להמשך הדרך לישראל תצא בשעה 18:15.
במהלך הבלבול שגרם המקרה, התמודדה החברה גם עם סיטואציה רגישת לב, כשהמטוס כלל קרוב משפחה של אחד מנרצחי הפיגוע שהתרחש אתמול במעבר אלנבי. בעקבות פנייה של קרוב המשפחה, חברת בלו בירד פעלה במהירות והציעה פתרונות מותאמים אישית. הם רכשו עבורו כרטיס טיסה חדש לישראל ודאגו לו להגיע לארץ בצורה המהירה ביותר האפשרית. בחברה ציינו: "לאור הטרגדיה האישית שחווה הנוסע, טיפלנו בו באופן אישי ודאגנו שכל התהליך יתנהל בצורה הטובה ביותר עבורו."
בלו בירד הסבירו את המקרה בשיחה עם ישראל היום: "כתוצאה ממגבלות מזג אוויר בשדה התעופה בברצלונה, נוצרו עיכובים שלא בשליטת חברת התעופה, במועדי הנחיתות בשדה התעופה בברצלונה. העיכובים הובילו בעקיפין לדחיית שעות ההמראה המתוכננות והובילו לכך, שבכדי שצוות המטוס לא יחצה את סף שעות הפעילות המותר, המטוס ביצע משך טיסה קצר אל השדה בכרתים.
עם הנחיתה, הנוסעים הועברו לבתי המלון באי וינחתו היום בישראל בטיסת Blue Bird Airways מכרתים לתל אביב. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה מכך, אך מנגד מחוייבים לפעול על פי נהלי הבטיחות המחייבים את חברות התעופה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר
    אבי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין הכותרת לתוכן ?
    סגור