תיירות

בשורה רעה לטסים מנתב"ג: המנוי "טוס כפי יכולתך" חסום לרכישה

תוך פחות משלושה ימים מההכרזה הגדולה של WIZZ, התברר כי מספר המנויים לכל מדינה היה מוגבל. נוסעים רבים, כולל אלה מנתב"ג, גילו לתדהמתם כי האפשרות לרכוש את המנוי נחסמה
מערכת ice |  1
חברת Wizz Air (צילום shutterstock)
בשורה מרעננת הסעירה את עולם התעופה הישראלי השבוע, כאשר חברת Wizz Air הכריזה על תוכנית מנוי שנתי מהפכנית בשם "All you can fly". התוכנית, שהציעה טיסות בלתי מוגבלות במשך שנה תמורת 599 אירו בלבד, עוררה התלהבות רבה בקרב הציבור הישראלי הצמא לאפשרויות נסיעה חדשות ומשתלמות.
אולם, האופוריה הראשונית התחלפה במהרה באכזבה עבור רבים. תוך פחות משלושה ימים מההכרזה, התברר כי מספר המנויים לכל מדינה היה מוגבל. נוסעים רבים, כולל אלה מנתב"ג, גילו לתדהמתם כי האפשרות לרכוש את המנוי נחסמה. החברה פרסמה הודעה באתרה המציינת כי המכסה הגיעה לסיומה, מבלי לספק מידע ברור לגבי פתיחת מנויים נוספים בעתיד.

על פי הפרסום בפספורטניוז, למרות המגבלות, התוכנית עדיין מציעה הזדמנות ייחודית למי שהצליח לרכוש את המנוי. עבור 599 אירו, המנויים יכולים לטוס במשך שנה שלמה לכל יעדי החברה במחיר סמלי של 9.90 אירו לטיסה. עם זאת, יש לקחת בחשבון מספר תנאים: ההזמנות מוגבלות ל-72 שעות לפני מועד הטיסה, והמנוי כולל רק תיק קטן לטיסה.
המהלך של Wizz Air מסמן מגמה חדשה בענף התעופה, המנסה להתאים עצמו למציאות המשתנה של עידן הפוסט-קורונה. בעוד שהביקוש לטיסות נמצא במגמת עלייה, חברות התעופה מחפשות דרכים יצירתיות למשוך לקוחות ולהגדיל את נפח הפעילות שלהן. תוכנית המנוי של Wizz Air מציעה פתרון מעניין, המאזן בין הצורך של החברה להבטיח הכנסות קבועות לבין הרצון של הנוסעים לגמישות ומחירים נוחים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שנקרא- מידע חלקי לא מדויק
    אתמר 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנוי אכן היה מוגבל בכמות אבל זה לא ממש מנוי....זה כמו חברות בנוסע המתמיד שלהם שעולה 400 יורו לשנה ומקנה ? טוב המנוי המפורסם הוא עבור , מוכנים ? על בסיס מקום פנוי , 72 שעות לפני הטיסה , ואם המקום נמכר אז הטיסה של המנוי מבוטלת ושיסתדר לבד....הווה אומר שאם הזמנת- 72 שעות לפני- באת לשדה, ופתאום מסתבר לך שמישהוא שהגיע בריצה קנה את הכרטיס של המקום שלך ואתה נשאר......תחשוב שזה קורה לך בדרך חזרה מאין שהוא? לא מציאה בשום רמה..עבדו עליכם- וזה עבד יפה....
    סגור