תיירות

מבוכה ענקית בטיסה: הסיבה ההזויה בגללה הטייס ביצע נחיתת חירום

מבוכה גדולה התרחשה בטיסה של חברת אלסקה איירליינס, זאת לאחר שהטייס הודה בפני הנוסעים בקשר כי הוא אינו מחזיק ברישיון מתאים לנחות בשדה התעופה ביוטה, ועל כן הוא צריך לבצע נחיתת חירום בשדה תעופה אחר. איך הסיפור ההזוי הזה הסתיים? כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
תדמיינו לעצמכם שאתם עולים על טיסה, חלקכם בוודאי גם סובלים מפחד כזה או אחר מטיסות, ורגע לפני שאתם אמורים לנחות, הטייס מודה במבוכה גדולה בקשר כי אינו רשאי לנחות בשדה תעופה מסוים, כי אינו עומד בדרישות לנחות באותו שדה התעופה ואינו מחזיק ברישיון המתאים. מלחיץ קצת לא? אז זה בדיוק מה שקרה לנוסעים בטיסה של אלסקה איירליינס.
על פי דיווח אמש (חמישי) ב"ניו יורק פוסט", טיסה מספר 3491 של חברת התעופה אלסקה איירליינס, עשתה את דרכה לשדה התעופה "ג'קסון הול" שביוטה, אלא שברגע אחד באוויר, הטייס התוודה בפני הנוסעים כי הוא אינו רשאי לנחות בשדה התעופה המדובר, כיוון שאין לו את הרישיון המתאים לכך והוא אינו מוסמך לנחות שם.
לפיכך, הטייס נאלץ לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה בעיר סולט לייק, שם הוא התחלף עם טייס אחר שהיה רשאי לבצע את הנחיתה באותו שדה תעופה ביוטה. אם לא די במבוכה הגדולה של הטייס, הוא עלה מול הנוסעים וסיפר להם: "היי, אני ממש מצטער אנשים, אבל בגלל שאין לי את ההסמכה המתאימה לנחות בג'קסון הול, אנחנו צריכים להסיט את המטוס". 
ואם כל זה לא מספיק, אז הפדיחה של חברת התעופה והטייס רק הלכה והתעצמה אחרי שהנוסעים נאלצו להמתין כשעה וחצי בתוך המטוס עד שהטייס החדש יגיע ויטיס אותם ליעדם הסופי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה