תיירות

ענקית התעופה שנשארת בישראל במהלך מטורף: כרטיס טיסה ב-91 יורו

על אף גל ביטולי הטיסות והודעות חברות תעופה רבות בעולם על הפסקת הטיסות לישראל ומישראל, חברת בלו בירד (Blue Bird) דווקא מחליטה להישאר ואף יוצאת במבצע ענק ליעדים האהובים
מערכת ice |  2
מטוס של בלו בירד איירווייז (צילום מתוך האתר הרשמי)
חברת התעופה היוונית בלו בירד (Blue Bird Airways), לא רק שממשיכה לטוס באופן סדיר מנמל התעופה בן גוריון ואליו, אלא גם יוצאת במבצע לאור גל ביטולי הטיסות בישראל משלל חברות תעופה ברחבי העולם, למגוון יעדי החברה אליהם טסה בלובירד מנמל התעופה בן גוריון.
בין אותם היעדים ניתן למצוא ביוון את כרתים, קוס, רודוס, אתונה ומיקונוס. בקפריסין לרנקה ופאפוס, בורגס שבבולגריה ובודפשט שבהונגריה. במסגרת המבצע החברה מוכרת כרטיסי טיסה ליעדים האהובים החל מ-91 יורו.
מספר דוגמאות למחירי טיסות שניתן למצוא באתר החברה למחר, יום שני ה-12.8 וליום שלישי (13.8), כמו-גם להמשך השבוע. באתר ניתן למצוא טיסה מתל אביב ללרנקה מחר ב-91 יורו לכיוון, או טיסה מכרתים (הרלקיון) לתל אביב מחר ב-146 יורו לכיוון. בנוסף גם ליעדים רחוקים יותר כמו בורגס ניתן למצוא טיסה חזור מחר לתל אביב ב-164 יורו לכיוון.
מהחברה נמסר כי "חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways ממשיכה לטוס באופן סדיר מ/אל נמל התעופה בן גוריון ואף מתגברת את טיסותיה בהתאם לצורך בנמלי הביקוש אתונה, לרנקה וכרתים. כל זאת בכדי לתת ענה מקסימאלי לכלל הישראלים הרוצים לשוב ארצה ולאלו שרוצים לצאת לחופשת הקיץ, במחיר הוגן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם משקרים ומטעים!
    קרן 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנסתי לאתר של בלו בירד ואין שם עצעט טיסה אחת בפחות מ 200 יורו! למה לשקר?למה להטעות.לא אכנס לאתרכם יותר
    סגור
  • 1.
    יש מה ללמוד
    שלום ס 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה ענקית לחברת בלו-בירד על ההגינות בימים קשים אלו. כל חברות התעופה מהעולם ובעיקר החברות התעופה הישראליות צריכות ללמוד ממנה מה זה הגינות.
    סגור