תיירות

ענקית התעופה בורחת מישראל: מי מקפיאה פעילות עד ה-13.8?

התאריך החדש שבו החברה תשוב לפעילות בארץ הוא ביום שלישי של השבוע הבא, 13 באוגוסט. הקבוצה הגרמנית כוללת גם חברות תעופה כמו סוויס, אוסטריאן, בראסלס, לופטהנזה ויורו ווינגס
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום Nati Shohat/FLASH90)
לופטהנזה מחמירה הנחיות. ההתלקחות במזרח התיכון עושה את שלה ולופטהנזה בהודעה מדאיגה חדשה לנוסעים. אחרי שכבר ביטלה את הטיסות שלה עד ה-9.8, ולאחר מכן האריכה זאת כעת חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה על צעדים חדשים שהיא נוקטת לאור המצב הרגיש.
על פי הפרסום של ישראל היום, כעת, התאריך החדש שבו החברה תשוב לפעילות בארץ הוא ביום שלישי של השבוע הבא, 13 באוגוסט. הקבוצה הגרמנית כוללת גם חברות תעופה כמו סוויס, אוסטריאן, בראסלס, לופטהנזה ויורו ווינגס. 

רק בסוף השבוע, קבוצת לופטהנזה הודיעה על השעיית הטיסות לישראל עד ה-8.8 כולל, זאת אומרת בכל השבוע הקרוב. חברת התעופה הגרמנית עושה זאת להגדרתה כאמצעי זהירות עקב פעילות ביטחונית באיזור כשהכוונה היא כמובן הלחימה המתעצמת בלבנון.
רק בסוף השבוע שעבר, מטוס מלא ממינכן לתל אביב נחת בלרנקה בטענה שהרשויות בישראל לא מאפשרות לו לטוס ארצה ולנחות בנמל התעופה בן גוריון. כמו כן, הוא מדווח כי לאחר זמן קצר הקברניט הודיע שהטיסה המריאה חזרה לגרמניה בעקבות החלטת מחלקת הביטחון של לופטהנזה. כ-20 נוסעים ירדו בלרנקה ללא המזוודות והציוד האישי שלהם, המטוס ממריא חזרה למינכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה