תיירות

ענקית התעופה תשלם פיצויים בסך 2.5 מיליון שקל לנוסעים בישראל?

ענקית התעופה איזיג'ט, חטפה תביעה ייצוגית על סך של 2.5 מיליון שקל מלקוחות בישראל אחרי שזו ביטלה את כל הטיסות שלה מחודש אפריל ועד חודש אוקטובר מנתב"ג, על אף שהודיעה שהיא חוזרת לטוס ואף הספיקה למכור כרטיסי טיסה רבים ללקוחות בישראל
מערכת ice | 
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
ענקית התעופה איזיג'ט, אחת מהחברות תעופה הפופולריות ביותר בקרב הנוסעים הישראלים, חטפה תביעה ייצוגית על סך של 2.5 מיליון שקל שהוגשה אתמול (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, זאת לאחר שביטלה טיסות מנתב"ג החל מחודש אפריל ועד סוף חודש אוקטובר, כאשר את חלק מטיסותיה היא ביטלה ימים ספורים לפני שאמורות היו לצאת לדרך.
על פי הפרסום ב"ישראל היום", מגישי התביעה הייצוגית טוענים כי על אף שהחברה ביטלה את טיסותיה לישראל עם פרוץ המלחמה, היא חזרה לטוס ואף מכרה כרטיסי טיסה לטיסות, אלא שרגע לפני שאמורה הייתה להמריא - אותן טיסות בוטלו בהפתעה, והחברה אף ביטלה טיסות חצי שנה קדימה.
כזכור, בחודש שעבר, בעקבות המתקפה האיראנית על ישראל, איזיג'ט הודיעה לנוסעים כי היא מבטלת את הטיסות שלה עד סוף חודש אוקטובר. על ביטול הטיסות כתבה חברת התעופה: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ - עד ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה