תיירות

אימה בטיסה: מערבולת אוויר קטלנית גרמה לפציעתם של 12 נוסעים

אחרי שרק לפני מספר ימים, בטיסה של חברת התעופה סינגפור איירליינס, אירעה טרגדיה ענקית במסגרתה נוסע נהרג ו-30 נוספים נפצעו בעקבות מערבולת אוויר, שוב רגעי אימה נרשמו בטיסה, הפעם של חברת קטאר איירוויז, כשמערבולת אוויר קטלנית גרמה לפציעתם של 6 אנשי צוות ו-6 נוסעים
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
רק בשבוע שעבר התרחשה טרגדיה ענקית בשחקים בטיסה של חברת התעופה סינגפור איירליינס מבירת אנגליה לונדון לסינגפור, במסגרתה מערבולת אוויר קטלנית גרמה למותו של נוסע אחד, והביאה לפציעות בדרגות שונות לעוד 30 נוסעים. היו (ראשון) שוב זה קורה, אחרי שטיסה של חברת התעופה קטאר איירווייז נקלעה למערבולת אוויר קטלנית שהביאה לפציעתם של 12 נוסעים.
רגעי האימה התרחשו במהלך הטיסה של אחת מחברות התעופה הגדולות ביותר בעולם, קטאר איירווייז, שנחתה נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי בדבלין, בירת אירלנד, אחרי שנקלעה למערבולת אוויר באזור טורקיה.
בנמל התעופה בדבלין אישור את הדברים ומסרו לתקשורת כי  שישה אנשי צוות ושישה נוסעים נזקקו לטיפול רפואי לאחר הנחיתה בנמל התעופה. האירוע המפחיד התרחש כאמור מספר ימים אחרי שבזמן נחיתת חירום שעשה המטוס של חברת התעופה סינגפור איירליינס בבירת תאילנד, בנגקוק, זאת לאחר שהמריא מבירת אנגליה, לונדון, אדם אחד נהרג ועוד 30 נפצעו בעקבות מערבולת אוויר.
מדובר בתקרית חריגה, אך לא מפתיעה במיוחד, שכן רוב נחיתות החירום והתאונות האוויריות של מטוסים מתרחשות בעקבות מערבולות אוויר, שנחשבות קטלניות, מסוכנות ובעיקר כאמור נפוצות.
בעקבות כך, עולה שאלה בחלק מחברות התעופה האם לחייב נוסעים להיות עם חגורה בכל שלבי הטיסה, ולא רק לפני הנחיתה או בשלב ההמראה, מה שככל הנראה ייכנס לתוקף בקרוב, שכן מדענים מעריכים שמערבולות האוויר יהיו תופעה נפוצה הרבה יותר בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה