תיירות

בשורה רעה לישראלים: זו הסיבה שחברות התעופה לא חוזרות לנתב"ג

מדי שבוע אנו עדים להודעות של חברות תעופה שונות על כך שהן מאריכות את ביטולי הטיסות לישראל בשל מלחמת חרבות ברזל. כעת, משרד התחבורה חושף מה הסיבה האמיתית לביטולים - למרות שכבר חודשים לא נורו רקטות לאזור המרכז
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עם פרוץ המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס חברות תעופה רבות ביטלו את פעילותן בנתב"ג לאור החשש מהמציאות הביטחונית. כיום, שבעה חודשים לתוך המלחמה, חלק מהחברות עדיין לא חזרו לטוס לישראל, או שהן עושות זאת בתנאים מגבילים. היום (שני) שמעון יעיש, כתב ישראל היום, פרסם את הסיבה האמיתית שחושף משרד התחבורה לסירוב חברות התעופה לטוס לישראל.
רבים אינם מבינים מדוע החברות חוששות לטוס לישראל גם בעת הזו. אמנם הצפון ממשיך לבעור, אך שיעור הרקטות למרכז הוא אפסי כבר חודשים רבים. על פי הפרסום, הסיבה טמונה בעובדה כי צוותים זרים מסרבים לטוס לישראל מסיבות שונות. הדבר מוביל לכך שפעילות התעופה בישראל עומדת על 60% בלבד מהתקופה שקדמה למלחמה, מה שמעלה באופן ניכר את מחירי הטיסות.
במקביל, טרמינל 1 צפוי לחזור לפעילות ביום שני הקרוב, ה-27 במאי, כאשר הוא יפתח לטיסות מאילת. בלילה שבין שבת לראשון, ה-2 ביוני, תצא ממנו הטיסה הבינלאומית הראשונה מאז שנסגר. ברשות שדות התעופה מסרו כי הושלמו כלל הכנסות והפעילות במקום תהיה מלאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה