תיירות

החברות הזרות חוזרות לנתב"ג: במאי יעברו 1.4 מיליון בני אדם בשדה

רשות שדות התעופה בהודעה משמחת: "מחמם את הלב לראות שחברות תעופה בינלאומיות עומדות לצידנו גם בימים לא פשוטים", בחודשים הקרובים צפוי המשך הגידול בתנועת הנוסעים בנתב"ג. במאי צפויים לעבור בשדה כ-1.4 מיליון נוסעים וביוני כ-1.6 מיליון
מערכת ice | 
טיסות (צילום freepik, pixabay)
"מחמם את הלב לראות שחברות תעופה בינלאומיות עומדות לצד ישראל וממשיכות לטוס ארצה, גם בימים לא פשוטים". כך אמר אמנון כהן, מ"מ מנכ"ל רשות שדות התעופה במפגש הרמת כוסית לקראת חג הפסח שנערך בנתב"ג, בהשתתפות עשרות נציגים של חברות תעופה בינלאומיות וחברות שירותי קרקע (הנדלינג). 
"אנו נמצאים בתקופה לא קלה ולא מובן מאליו שחברות תעופה בינלאומיות ממשיכות לטוס לישראל. זאת, כמובן, לצד החברות הישראליות שלא הפסיקו לטוס מתחילת המלחמה" אמר כהן והוסיף כי  "למשרד התחבורה ולשרה מירי רגב, לרשות שדות התעופה, לנתב"ג ולחברות הישראליות והבינלאומיות  משימה משותפת. להציע לנוסעים מגוון גדול ככל האפשר של טיסות ויעדים ולאפשר להם להגיע במהירות, ובביטחה לטיסה תוך שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר".
כהן הודה לנציגי החברות הבינלאומיות העושים ככל הניתן על מנת לשקף לחברות את המצב האמיתי בישראל ואת העובדה כי בטוח להמשיך ולטוס אל ישראל וממנה. כהן סיים את דבריו כשאיחל חזרה מהירה של החטופים אל ביתם.
אודי בר עוז, מנהל נתב"ג,  שיבח גם הוא את נציגי החברות הבינלאומיות ואת מאמציהן להחזיר ארצה כמה שיותר חברות. "לא מובן מאליו שתוך שעות מועטות לאחר סגירת נתב"ג בלילה שבין שבת לראשון, שוב חזרה לנתב"ג פעילות של חברות בינלאומיות. הדבר מראה על המחוייבות שלהן לישראל ולציבור הנוסעים".
בהתייחס לפעולות בהן נוקטת הנהלת נתב"ג אל מול החברות הזרות, בר עוז ציין כי מהשיחות עימן  עולה כי ישנה חשיבות רבה למידע אותו הן מקבלות מנתב"ג. "אנחנו משתפים את החברות בצורה שקופה, עניינית ותוך שאנו מסבירים להן ממקור ראשון מה המצב. ככל שהמידע שהן מקבלות הוא יותר מפורט, אמין ועדכני, תחושת הביטחון של הנהלת החברות, ולא פחות חשוב מכך,  של הצוותים, עולה".
בר עוז ציין עוד כי למרות האירועים האחרונים, אנו רואים גידול מתמיד בתנועת הנוסעים בנתב"ג וחשף כי באם לא יחולו שינויים, בחודש מאי צפויים לעבור בנתב"ג כ -1,4 מיליון נוסעים ובחודש יוני כ-1.6 מיליון. בר עוז  ציין עוד כי לרשות שדות התעופה, לנתב"ג ולחברות הבינלאומיות ישנו אינטרס משותף לתת לנוסעים את השירות הטוב ביותר, ברמת הביטחון והבטיחות הגבוהים ביותר. "נמשיך לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים" הבטיח. בר עוז סיים את דבריו בכך שהשנה ליל הסדר צפוי להיות שונה מהרגיל והלב לא יהיה שלם עד שכול החטופים והמפונים ישובו לבתיהם.
צביקי אברמוביץ', יו"ר פורום חברות התעופה בנתב"ג, ומנהל תחנת קתאי פסיפיק בישראל ציין כי "מדובר בתקופה מאתגרת ולא קל לתפעל מערך של טיסות בתקופת מלחמה. אבל  לכולנו יש מכנה משותף: לראות כמה שיותר נוסעים בנתב"ג. בשביל זה אנו קמים בבוקר".
כמו כן, ציין את שיתוף הפעולה של החברות הבינלאומיות מרש"ת ומנתב"ג ואת החשיבות בכך. "צריך לזכור כי מדובר בחברות תעופה שהנהלותיהן ועובדיהן נמצאים בחו"ל וניזונים ממה שהם רואים באמצעי התקשורת המקומיים. למידע הישיר והמדוייק שאנו מעבירים להם מהגורמים הרשמיים  בנתב"ג וברש"ת ישנה חשיבות גדולה בהליך קבלת ההחלטות שלהן בכל הנוגע לפעילות שלהן בישראל". גם אברמוביץ' סיים את דבריו בתקווה לימים טובים יותר, שהתעופה בישראל תמריא ושנראה חזרה מהירה של החטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה