תיירות

אנטישמיות וסכנת חיים: אזהרת מסע נרשמה ליעד האירופאי האהוב

ממשלת בריטניה העלתה את רמת אזהרת המסע לבלגיה לכלל תושביה, בשל ההתראות רבות על פעילויות טרור מסכנות חיים. בנוסף, ישנה עלייה חדה במדינה בפשעים הקשורים לסמים במיוחד בערים בריסל ואנטוורפן 

מערכת ice |  4
בלגיה (צילום פלאש 90)
בעקבות ריבוי איומים על פיגועי טרור, ממשלת בריטניה פרסמה השבוע אזהרת מסע חריגה לבלגיה. בהודעת הממשלה נכתב כי התושבים הבריטים המבקרים במדינה נדרשים להישאר ערניים (ויהודים בפרט).
בריטניה מצטרפת לישראל שגם לה נכון להיום יש אזהרת מסע ברמה 2 - "איום מזדמן". נזכיר כי "בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' ישנה עלייה משמעותית בעוינות כלפי ישראלים ויהודים ברחבי העולם. 
כיום ישנם על פי ההערכות כ־800-600 אלף מוסלמים בבלגיה (קצת יותר מ־5% מהאוכלוסייה), מתוכם כ־10,000 שיעים, מרביתם בבריסל. היחס של בלגיה למוסלמים שונה מזה של מדינות אחרות באירופה, שכן כבר בשנות השבעים שאפה המדינה להסדיר את המעמד של המוסלמים בה, בין השאר על ידי חקיקה המבטיחה שוויון זכויות למוסלמי. 
פיליפ דה וינטר העומד בראש תנועת הימין הקיצוני של בלגיה אמר: "מרחק של מאה מטרים מלשכתי בפרלמנט, וזו עיר אחרת לגמרי. כבר עכשיו בחלק של העיר שבו אנחנו נמצאים, אתה חי תחת חוקי השריעה. בריסל היא כבר עיר אסלאמית. כבר אין פאבים, לא מוכרים אלכוהול, אין תיאטראות או מופעים, אין כלום. זו המטרה של הטרוריסטים. הם רוצים לזרוע פאניקה ולכפות את סגנון החיים שלהם עלינו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תהנו נבלות
    פרח 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצחתם 6 מליון יהודים חרוצים תורמים בכל תחום למדינה שאהבו וקידמו את הכלכלה שלה ובמקומה תקבלו אוכלי חינם שיהרסו לכם את המדינה אינשאללה יאנסו ירצחו ויפוצצו אותכם אנשים רעים מגיע לכם תחגגו את התופת האיסלמית שקידמתם בשמחה.
    סגור
  • 3.
    בלגיה אהובתי
    אלון 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תחילת הסוף של המדינה האהובה ברגע שערבים השתלטו עליה היא תהפוך למדינת עולם שביעי !!!
    סגור
  • 2.
    בלגיה נהפכת למדינה מוסלמית קיצונית
    מישל 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלגיה היא מדינה פרו פלסטינית ואנטישמית כמו אירלנד, איסלנד, נורווגיה, סקוטלנד , סלובקיה , סלובניה, ערב הסעודית, איראן, סוריה, ירדן, לבנון, תימן ,מצריים, שוויץ, סין, צפון קוריאה , רוסיה, פולין, דנמרק, צרפת, שוודיה, דרום אפריקה וכדומה... אם בלגיה רוצה להפוך לשחורה כ-פחם אז לבריאות לכול הבלגים ולכל המדינות האנטישמיות שיקחו את כל הפלסטינים ומוסלמים אליהם נראה אותם לאחר עשרות ומאות פיגועים במדינה שלהם ובשאר המדינות האנטישמיות ואנטי ציוניות. ניסינו להזהיר את כל העולם אך הוא לא הקשיב לנו. שכל אירופה וארה"ב ובריטניה יאכלו את הדייסה שהם בישלו. שיחנקו כל האנטישמיים והפרו פלסטינים.
    סגור
  • 1.
    מצוין
    מצוין 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצוין
    סגור