TOP 5

משפחות המלוכה העשירות בעולם: נפט, נפט ובריטניה

אף שיש הרבה אנשים עשירים ברחבי העולם, משפחות מלוכה עשירות מרתקות אותנו. שילוב של מלכות ועושר נראה משהו מתוך אגדה. סגנון החיים המפואר, הארמונות וצוות המשרתים שרץ מסביב, מותירים אותנו במבט משתאה. הינה 5 משפחות המלוכה העשירות ביותר ברחבי העולם
מערכת ice | 
משפחת המלוכה הסעודית
5. בית המלוכה הבריטי
משפחת המלוכה הבריטית היא אחת ממשפחות המלוכה המשפיעות ביותר על פני הגלובוס. לפי פורבס, משפחת המלוכה הבריטית שווה 88 מיליארד דולר, וחלק גדול מהם מגיע ממענק ריבונות מאחוזת קראון וחלק מהשקעות נדל"ן. אף שהמלך צ'ארלס השלישי ירש 500 מיליון דולר, הוא אינו הבעלים של תיק הנכסים בסך 42 מיליארד דולר שהיה באחריות אמו המנוחה.
 
4. משפחת המלוכה של אבו דאבי
השייח' ח'ליפה בן זאיד אל נהיאן, אמיר אבו דאבי ונשיא איחוד האמירויות הערביות (מאז 2004), הוא ראש המשפחה הזו. ההון המשפחתי מוערך ב-150 מיליארד דולר, חלק גדול ממנו נושאות חברות הנפט שלהם.
 
3. משפחת המלוכה של קטאר
בראש משפחת המלוכה של קטאר עומד השייח' תמים בן חמד תאני, שגם מדורג במקום התשיעי בין 10 בני המלוכה העשירים ביותר, עם שווי נקי של 1.2 מיליארד דולר. השווי הנקי של המשפחה מדווח על 335 מיליארד דולר  שנוצר על ידי בעלות על אחזקות גדולות בחברות כמו טיפאני ושות', אמפייר סטייט בילדינג ופולקסווגן.
 
2. משפחת המלוכה של כווית
האמיר הנוכחי של כווית הוא סבאח אל-אחמד, שהוא גם המפקד העליון של הכוחות המזוינים. השווי הנקי שלהם הוא 360 מיליארד דולר. רוב ההכנסה של המשפחה מגיעה ממאגרי הנפט ומהשקעות נבונות רבות במניות בארה"ב שהרקיעו שחקים בערכן.
 

1. משפחת המלוכה הסעודית
בראש רשימת בני המלוכה העשירים ביותר נמצאת משפחת המלוכה של ערב הסעודית, שמלכה הנוכחי הוא סלמאן בן עבדולעזיז אל סעוד. משפחת המלוכה מונה כ-15,000 חברים ושווי נקי של כ-1.4 טריליון דולר, הרבה מעל כל מונרכיה אחרת. העושר העצום הזה מגיע, איך לא, ממאגרי הנפט העצומים של המדינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה