עסקי ספורט

גאווה: הישראלית שזכתה באליפות עולם עטופה בדגל ישראל

נילי בלאק הישראלית שוב אלופת העולם של ארגון ISKA בקיקבוקס, היא עלתה לזירה עטופה בדגל ישראל ולצלילי השיר 'עם ישראל חי' ותשואות הקהל.
מערכת ice | 
נילי בלאק אלופה (צילום Florian Savina)
ספורטאית התאחדות 'אילת', נילי בלאק הישראלית, נלחמה בסוף השבוע האחרון (08.02) בגמר ארגון ISKA שבפריז, ושמרה על תארה כאלופת העולם המקצוענית בקיקבוקס בענף K1 ובפעם השניה ברציפות, בלאק עלתה לזירת הקרב עם סווטשירט שקורא לשחרור החטופים, כשברקע התנגן השיר "עם ישראל חי" של אייל גולן וזכתה לתשואות רבות מהקהל.
האירוע התקיים למרגלותיו של מגדל האייפל במתחם החדש שנבנה לכבוד האולימפיאדה ונחשב לאחד מהיוקרתיים ביותר בעולם האגרוף. קרב הגמר משך תשומת לב רבה של קהל פריזאי שהגיע לצפות באירוע, לצד הקהילה היהודית שבאה לתמוך בבלאק ושודר בשידור חי בטלוויזיה המקומית הצרפתית. 

בלאק נלחמה בקטגוריית 61.5 קילוגרם מול יריבתה מבלגיה הלן קונארט ובתום קרב עיקש הכניעה את הבלגית והגנה על תוארה כאלופת העולם המקצוענית.  התואר מצטרף לשורת תארים ארוכה ובהם 6 אליפויות עולם נוספות, 4 אליפויות
נילי בלאק, אלופת העולם בקיקבוקסינג: ״עליתי לבמה בגאווה גדולה עם דגל ישראל ולצלילי השיר עם ישראל חי, כל הקהל הריע ותמך. האווירה הייתה מחשמלת והיה אפשר להרגיש את האהבה לישראל ולעם היהודי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה