עסקי ספורט

מהפכה בכדורגל העולמי: שופטים יוכלו להשתמש בכרטיס כחול

פיפ"א ו-IFAB, הגוף שאחראי על חוקת משחק הכדורגל, יודיעו בקרוב על שינוי דרמטי בחוקה, אחרי שכרטיס כחול ייכנס בקרוב.  אז מה המשמעות של כך?
מערכת ice | 
כרטיס כחול בכדורגל (צילום טוויטר @eurofootcom)
מהפכה בכדורגל העולמי: אחרי שפיפ"א החליטה לנסות פיילוט מיוחד על במסגרתו נכנס כרטיס כתום, שיביא להרחקה של 10 דקות מהמשחק, זאת בשונה מהיום בו שופטים יכולים לשלוף רק כרטיס צהוב או אדום, כאשר שני כרטיסים צהובים מעניקים לשחקן כרטיס אדום ומובילים להרחקה מהמשחק לצמיתות, או כרטיס אדום ישיר שגורם להרחקה מהמשחק ישירות, ובחלק מהליגות גם למספר משחקים נוספים.
כעת נודע כי הפיילוט של פיפ"א אכן הוכיח את עצמו, אבל לא מדובר בכרטיס כתום אלא בכרטיס כחול, אותו יוכלו לשלוף השופטים לשחקן, ובכך זה יהיה סוג של כרטיס ביניים, שיגרור הרחקה לעשר דקות בלבד, בעקבות עבירות בלתי ספורטיביות, או התנגדות להחלטת שופט, כפי שקורה כיום במספר ענפי ספורט שונים כמו ראגבי, כדוריד ועוד. 
על פי דיווח ב"טלגרף" הבריטי,  ה-IFAB, הגוף שאחראי על חוקת משחק הכדורגל, יודיע מחר (שישי) ביחד עם פיפ"א על הכנסת הכרטיס החדש, שייכנס לפועל ככל הנרא מהעונה הבאה, כאשר על פי הדיווח, יחל פיילוט בגביע האנגלי גם עכשיו, אחרי שהפיילוטים היו רק בליגות נוער. על פי החוקים החדשים, שחקן שיקבל שני כרטיסים כחולים יורחק מהמשחק לצמיתות, בדיוק כפי שקיים היום עם הכרטיס הצהוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה