עסקי ספורט

יוסי אבוקסיס שוב עושה את זה לבית"ר: חתם כמאמן הפועל ת"א

אחרי שרב עם האוהדים, הסתכסך עם הבעלים ברק אברמוב ועזב את בית"ר ירושלים בטונים צורמים - יוסי אבוקסיס חוזר להפועל תל אביב, הקבוצה בה גדל וממנה ביצע את אחד המעברים הזכורים ביותר בהיסטוריה לבית"ר ירושלים, ממנה חזר בהמשך לאדומים, בחוזה לעונה וחצי
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
יוסי אבוקסיס הוא אחד מהשחקנים שעשו את המעבר אולי הכי זכור בכדורגל הישראלי. כהיותו שחקן, גדל אבוקסיס בקבוצת הפועל תל אביב, אך בגיל צעיר עזב אותה ועבר לקבוצת בית"ר ירושלים, אחת היריבות הגדולות של האדומים.
אלא שלאחר מספר שנים, אבוקסיס חזר בקאמבק אדיר להפועל ת"א ושבר את לבבות אוהדי הירושלמים שעד היום לא שוכחים לו את זה. עד כמה הם לא שוכחים? המאמן חזר בשנה שעברה לבית"ר כשהקבוצה מפורקת, הצליח להביא אותה עד לזכייה בגביע המדינה, אך נראה שכל זה לא עניין את הקהל של בית"ר שהעונה קילל אותו בכל הזדמנות אפשרית וגרם לכך שהמאמן יעזוב את הקבוצה באמצע העונה, זאת לאחר גם סכסוך מתוקשר מאוד עם הבעלים ברק אברמוב.
היום (שלישי) אבוקסיס שוב עשה את זה לבית"ר אחרי שחתם כמאמן הפועל ת"א לעונה וחצי. המאמן יערוך בכורה מחודשת על הקווים של הפועל, אחרי שאימן אצלה לתקופה קצרה לפני כ-11 שנים, כבר בשבת הקרובה במחשק החוץ הקריטי של הקבוצה מול הפועל חדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה