עסקי ספורט

חיים לוינסון יכעס? זה העונש המצחיק לשוטר שהכה אותו

אחרי שחשף את הסיפור הקשה, לוינסון העלה סדרה של ציוצים לחשבון הטוויטר שלו, מתברר כי אותו שוטר קיבל עונש מצחיק וזניח במיוחד על האירוע, במשטרת ישראל הודיעו שהשוטר שתועד הורחק מפעילות במגרשי כדורגל למשך שבועיים בלבד, בעוד החקירה בעניינו נמשכת
מערכת ice |  4
חיים לוינסון
אחרי התקרית החמורה שהתרחשה בסוף השבוע האחרון במשחק בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע באצטדיון טדי, עת נכנסו פקחי משטרה ליציעי המקומיים, שם העיתונאי חיים לוינסון העיד כי שוטר על אזרחי השתולל, הכה אותו ושבר לו את המשקפיים, כעת מגיע שלב העונשים.
אחרי שחשף את הסיפור הקשה, לוינסון העלה סדרה של ציוצים לחשבון הטוויטר שלו, מתברר כי אותו שוטר קיבל עונש מצחיק וזניח במיוחד על האירוע, במשטרת ישראל הודיעו היום (רביעי) שהשוטר שתועד הורחק מפעילות במגרשי כדורגל למשך שבועיים בלבד, בעוד החקירה בעניינו נמשכת.
כזכור, בציוצים שהעלה כתב לוינסון: "חלפו 24 שעות מאז הותקפתי בטדי. מסתובב עם משקפי השמש האופטיים שלי כדי לראות. מחר אבזבז את זמני ואת זמנו של החוקר החביב והאמפתי ששוחח איתי היום בטקס המגוחך שנקרא מח"ש. חושב על הדבר המופרע הזה, שאתמול, איש חוק של מדינת ישראל, בא לאדם, לקח לו את המשקפיים מהפנים ופשוט ריסק אותם".
לוינסון המשיך: "יש לי משקפיים מגיל 7. בלעדיהם, אני לא רואה מה כתוב כאן, רק כתמים שחורים על מסך לבן. בסוף, אני בעל מוגבלות. אני לא רואה טוב, ואני נזקק לאביזר הרפואי הזה כדי לבצע פונקציה גופנית בסיסית - לראות. משקפיים הם לפעמים תכשיט, ולפעמים אביזר נלווה לקריאה, לנהיגה בלילה. בשבילי - זה חיים".
"מעבר למכות, לאלימות המטורפת בלי כל סיבה, זה הדבר שמפריע לי מכל - הוא ראה את נקודת החולשה, העיניים, והחליט לדרוך עליה. הוא לקח ממני את האביזר הרפואי שמאפשר לי לראות, וריסק אותם, כדי שלא אראה. זה כמו לבוא לאדם שנעזר במקל הליכה ולשבור לו את המקל, או לתלוש מכשיר שמיעה מאוזן של חרש".
"ובמדינה הזאת, אין שום משמעות לכלום. שוטר, איש חוק, יכול להתנהג ככה, ואין שום מחיר. כלום. התיק במח"ש ייסגר. תביעה אזרחית שליעד ורצהיזר כבר כותבת - אחרי מסע ייסורים בבית משפט אולי תניב לי את עלות המשקפיים החדשים פלוס אלף שקל. במקרה הטובה. המשטרה תגיד שהיא לא מגיבה, כי זה מחש".
"בעוד חודש כבר יעניין למפקד שלו את התחת, וזה יגמר ב"נזיפה פיקודית" שזה עוד דף בקלסר. הבלש הזה ימשיך לעבוד, ימשיך לקבל כסף מאיתנו, המפקדים שלו ימשיכו לכסות עליו, אלי לוי דובר המשטרה ימשיך לשקר, הקורבן הבא פה מעבר לפינה, אין שום מחיר לכלום. חושך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תרבות רקובה במשטרה (ל"ת)
    ניקויאורוותלאחרהצבא 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא ניתן לפי הסיפור לשפוט למה ששוטר יכה סתם אזרח
    מישל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה לי ששוטר יכה סתם אזרח תספר את האמת.
    סגור
  • נו באמת
    חל 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמת השוטרים נמוכה.ורבים מהם נוהגים באלימות כשמישהו לא בא להם טוב בעיניים.למשל מתקרב ומצלם ואומר כמה מילות בקורת זאת סיבה מספקת בשבילם לאלימות.
    סגור
  • 1.
    חיים? וו זה פאק איז חיים? (ל"ת)
    אליס 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור