עסקי ספורט

המחליף של אייל ברקוביץ'? זה כדורגלן העבר שיגיש תכנית חדשה

איייל ברקוביץ' עבר לרשת 13? פיני בלילי יכול להפתיע אתכם בתוכנית החדשה "בלילי חי בסרט", בה יהיה המגיש והמראיין. תוכנית תשודר אמנם בפלטפורמה קטן יותר, מדי שבוע באתר "סטאר סלבס", שם כוכב הפועל תל אביב בתחילת שנות ה-2000 יקווה להמשיך לצבור תאוצה ככוכב עולה
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום קשת 12)
אחרי שהפך לאושיית אופנה, אולי הכי מפתיעה ברשתות החברתיות, כדורגלן העבר, פיני בלילי, שכיכב בכדורגל הישראל במשך שנים ומקבל הזדמנות חסרת תקדים עבורו, כאשר הוא יעשה את המעבר לעולם הטלוויזיה עם תכנית אירוח חדשה משלו. 
איייל ברקוביץ' עבר לרשת 13? בלילי יכול להפתיע אתכם בתוכנית החדשה "בלילי חי בסרט", בה יהיה המגיש והמראיין. תוכנית תשודר אמנם בפלטפורמה קטן יותר, מדי שבוע באתר "סטאר סלבס", שם כוכב הפועל תל אביב בתחילת שנות ה-2000 יקווה להמשיך לצבור תאוצה ככוכב עולה.

אחרי שביסס את עצמו עם משפטי החיזוק ברשת X, בלילי שהשתתף בעבר בתוכניות ריאליטי כדורגל כמו "גולסטאר" יתנסה לראשונה גם בהגשה באולפן. על פי ישראל היום התכנית תדבר לא רק על ספורט ותרבות, אלא גם על פוליטיקה, מישהו אמר ברקוביץ'?
כאמור, ברקוביץ' אגב כבר החל להפגש עם ראשי רשת 13 לגבי התכנית החדשה שלו שתעלה בערוץ במהלך 2024, כאשר דיווחים מדברים על רצונו לנסות פורמט בסגנון הפטריוטים, כעת הצדדים ינסו להגיע להבנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה