עסקי ספורט

משה חוגג חוטף: ההשפלה של איש העסקים - והחגיגה של ליאם גולן

משה חוגג ממשיך לחטוף יחד עם קבוצתו מ.כ טומי ת"א בליגה ג', אחרי שספגו 6:0 מהדהד, שהיה ההפסד השלישי שלהם בארבעה משחקים העונה. לעומת זאת, בנם של אייל גולן ואילנית לוי נכנס כמחליף בדקה ה-57 בניצחון של באר יעקב 3:4
מערכת ice |  1
משה חוגג (צילום פלאש 90)
ליגה ג' בכדורגל היא הליגה הנמוכה ביותר מבין כל הליגות בישראל, ליגה חובבנית, וכזו שמביאה איתה קסם מיוחד, כזה שקשה יהיה למצוא בליגות אחרות. שילוב של שחקנים צעירים בגילאי נוער, אל מול שחקנים מבוגרים בני 50+.
בשנים האחרונות, מי שהחליט לקחת חלק פעיל כשחקן בליגה ג' הוא לא אחר מאשר משה חוגג, איש העסקים והבעלים לשעבר של בית"ר ירושלים, שהחל לשחק בליגה ג' בשנים האחרונות, והשנה הצטרף לקבוצה מסקרנת בשם מ.כ טומי תל אביב. 
חוגג, יחד עם השחקן הוותיק לירן כהן והמאמן אודי כבודי, פתחו את העונה בצורה מזעזעת אחרי שספגו אתמול (ראשון) 6:0 מהדהד ממכבי גבעת שמואל, שהיה ההפסד השלישי שלהם בארבעה משחקים העונה.
מי שעוד קיבל דקות בליגה ג' אתמול הוא לא אחר מאשר בנם המשותף של אייל גולן ואילנית לוי, ליאם גולן, שנכנס בדקה ה-57 לחצי השעה האחרונה במשחק של מכבי באר יעקב מול מ.כ אשדוד, משחק בו באר יעקב, קבוצתו של ליאם גולן, ניצחה 3:4 דרמטי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרגנו קצת יותר, דווחו כי ליאם הבקיע ארבעה שערים מהממים.
    חה חה חה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שחקן, איזה קלאסה, מהמם! ולחשוב שהילד הזה גם לוחם בסיירת גבעתי. אין על משפחת ביטון גולן שדה
    סגור