עסקי ספורט

ברק בכר בסוף הדרך? דיווחים בסרביה על פיטורי המאמן הישראלי

אם יש משהו שאוהדי קבוצת הכוכב האדום בלגרד הסרבית לא אוהבים, זה להפסיד בדרבי ליריבה העירונית פרטיזן. לאחר שאתמול זה בדיוק מה שקרה, בסרביה מדווח כי המועדון מעוניין לפטר את המאמן הישראלי
מערכת ice |  1
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
ברק בכר הוא ללא ספק מקור לגאווה בשביל הספורט הישראלי. לאחר מספר שנים של הצלחות בלתי פוסקות שהיממו את הכדורגל הישראלי, הוא החליט לנסות את מזלו מעבר לים ועבר לאמן את קבוצת הכוכב האדום בלגרד הסרבית. 
נראה שבניגוד לתקופתו בהפועל באר שבע ומכבי חיפה, משהו לא עובד לברק בכר בקבוצה הסרבית, בטח לא כפי שעבד לו כאן בישראל, שדריסת הרגל שלו בנעשה על כר הדשא הייתה ניכרת, והשפעתו על השחקנים הייתה כמעט אבסולוטית.
לאחר מספר תוצאות מאכזבות מתחילת העונה הגיעה אמש (רביעי) מכה קשה וכואבת לקבוצה ובמיוחד לאוהדיה, לאחר שהפסידו ליריבה העירונית פרטיזן, בתוצאה 2-1. לאחר שעתידו של בכר בקבוצה כבר עלה בעבר הלא רחוק לכותרות, לאחר ההפסד דווח בתקשורת המקומית כי בכוונת הקבוצה לפטר את בכר, ואף כי מנהלי הקבוצה כבר איתרו לו מחליף.
כעת נותר לחכות ולראות האם ומתי בכר יקבל באופן רשמי את ההודעה מהמועדון והאם הוא ינסה שוב את מזלו בקבוצה נוספת בחו"ל, או שיחזור לקדנציה נוספת בישראל וינסה לשחזר את ההצלחה.
לאחר שכבר הביע את הקושי שלו מאז בוקר ה-7 באוקטובר ואף קיים הצהרה שהדהדה בתקשורת העולמית, על אכזבתו מעולם הכדורגל בשתיקתו על הטבח שאירע ביישובי עוטף עזה, ככל הנראה המאמן יעדיף, במידה ויפוטר, לחזור ארצה ולהיות קרוב למשפחה והחברים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאמן טוב אבל.....
    מוטי 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברק בכר הוא מאמן כדורגל נהדר, אפילו בקנה מידה אירופי, אבל צריך לדעת גם לבחור קבוצה. והטעות הגדולה של בכר הייתה לקחת קבוצה של פאנטים שאפילו לה-פמיליה הם ילדים טובים לידם. כי הטיפשים האלו לא מבינים בכדורגל, הם מבינים באלימות ורק ניצחון מעניין אותם. גם פפ האגדי לא היה יכול להתמודד עם הפאנטים הטמבלים האלו.
    סגור