עסקי ספורט

היסטוריה בפרמייר ליג: לראשונה - אישה תשמש כשופטת כדורגל

רבקה וולץ' צפויה לשפוט במשחק בין פולהאם לברנלי. סם אליסון יהפוך לשופט הראשון ששופט משחק בפרמייר ליג מאז 2008, וינהל את המשחק בין שפילד יונייטד ללוטון. שופט העבר הבכיר הווארד ווב: "נרגש לראות את המינויים שלהם, מוכשרים"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
החל מיום שבת ה-23 בדצמבר, לראשונה אי פעם בליגה האנגלית הבכירה תשפוט רבקה וולץ', שופטת ששובצה למשחק בין פולהאם לברנלי. מדובר בלא פחות מהיסטוריה עבור הפרימייר ליג. לצדה, סם אליסון יהפוך לשופט השחור הראשון ששופט משחק בפרמייר ליג מאז שנת 2008, כאשר הוא ינהל את המשחק בין שפילד יונייטד ללוטון בבוקסינג דיי.
וולץ' כבר פרצה את תקרת הזכוכית בכדורגל הגברים לאחר שהפכה לאישה הראשונה שמונתה לשפוט משחק צ'מפיונשיפ באפריל 2021 והראשונה שניהלה משחק גביע אנגלי בינואר 2022. וולץ' גם מונתה לשופטת הרביעית בניצחון 0:1 של מנצ'סטר יונייטד בפולהאם בנובמבר, והייתה האישה הראשונה בכס השיפוט בתולדות הפרמייר ליג.

שופט העבר הבכיר, הווארד ווב, שמנהל כיום את הגוף המפקח על שופטי הפרמייר ליג, בירך: "אני נרגש לראות את המינויים של וולץ' ואליסון, שניהם חלק מקבוצת הפיתוח שלנו. זו יוזמה הקשורה לתוכנית פיתוח של שופטי העילית, שקיימת כבר כמה שנים על מנת לעקוב אחר שופטים מוכשרים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה