עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו מסעיר את הרשת - ושובר שיא נוסף

אחד הספורטאים שהצליח לשבור הכי הרבה שיאים אישיים, על המגרש ומחוצה לו, הוא הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו. לכבוד שנת ה-25 שלה, גוגל פרסמה שיא נוסף של הפורטוגלי
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
אגדת הכדורגל ומי שידוע בתור דמות ספורטיבית שמנפצת שיאים וקובעת רף חדש בכדורגל, הוא כריסטיאנו רונאלדו ואף לדעת רבים, מדובר בכדורגלן הטוב בהיסטוריה. קשה להתווכח עם מספרים כמו שהוא מציג לאורף הקריירה אך הוויכוח על השאלה מי טוב יותר, רונאלדו או מסי, כנראה יוותר פתוח לעד.
גם מחוץ למגרש רונאלדו שבר שיאים, מחוזה הענק עם נייק, חוזה השכר העצום בערב הסעודית וצי מכוניות מהיקרות בעולם, הוא הפך לאחד מהספורטאים המרוויחים ביותר לאורך ההיסטוריה.
כעת שיא נוסף של הפורטוגלי נחשף, והוא מגיע דווקא מכיוונה של חברת הענק המפעילה את מנוע החיפוש הוותיק ביותר ברשת והגדול מביניהם, גוגל. לכבוד השנה ה-25 להשקתו של מנוע החיפוש, גוגל חשפה את החיפושים המבוקשים ביותר מאז השיקה אותו, ואת קטגוריית הספורטאי שאותו חיפשו הכי הרבה לאורך 25 השנים האחרונות, קטף לא אחר מאשר רונאלדו.
קשה לומר מה הכי מרשים ברונאלדו, המספרים שאותם הוא מציג או ההתמדה העל אנושית שלו באימונים ובשמירה על גופו, אשר מאפשרים לו להמשיך ולתת הצגות על המגרשים, גם בגיל 38, גיל שבדרך כלל כדורגלנים כבר נמצאים מספר שנים לאחר סיום הקריירה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה