עסקי ספורט

תחת אבטחה כבדה ברקע המלחמה: נבחרת ישראל תמריא לקוסובו

משחקיה הביתיים של נבחרת ישראל הועברו לקפריסין בעקבות פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', ובעקבות האיום הביטחוני על ישראלים ויהודים ברחבי העולם, תידרש מהמארחות אבטחה על מנת לקיים את המשחקים כסדרם
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
שחקני וצוות נבחרת ישראל בכדורגל ימריאו היום (שישי) לקוסובו שבמזרח אירופה, לקראת המשחק הצפוי ביום ראשון הקרוב בין הישראלים לנבחרת המקומית, במסגרת מוקדמות יורו 2024. זאת ברקע המלחמה העזה ב-4 זירות בגבולות המדינה.
כידוע, כשישראל במלחמה, ברחבי העולם מתקיימות תמיד הפגנות פרו פלסטיניות ולעתים אף צעדות והפגנות שבהן נשמעות קריאות נאצה נגד ישראל. עם הרעש וההמולה סביב המלחמה, מתגברים האיומים נגד ישראלים ויהודים בכלל ברחבי העולם, תוך מעשים כמו סימון בתי יהודים שמזכירים תקופות אפלות מהמאה הקודמת.
לקראת המשחק של הנבחרת בקוסובו, ב'ספורט 5' פורסם שבמשטרה המקומית אומרים כי קיום המשחק ואבטחת הנבחרת הישראלית היא "משימה לאומית", ונראה כי שם לוקחים את האיומים ברצינות ודואגים לאבטחה הדוקה ומבודדת של הנבחרת והצוותים הנלווים.
מלבד האווירה הקשה שהמשחק יתנהל שתלווה את המשחק, ישנו עניין רב במפגש בין הנבחרות, מאחר וכרגע ישראל נמצאת במקום השלישי בטבלת הבית, ונבחרת קוסובו נמצאת רק מקום אחד אחריה, עם 4 נקודות יותר. אם קוסובו תצליח לנצח הפער ירד לנקודה בלבד, מה שהופך את המשחק לחשוב מאד בעבוד  נבחרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה