עסקי ספורט

חיזוק העוטף: הולמס פלייס תורמת שיעורים לחיזוק הגוף והנפש למפונים

הולמס פלייס למען המפונים מיישובי עוטף עזה, הדרום והצפון: מדריכי הכושר מתגייסים  ומעבירים שיעורי סטודיו לחיזוק הגוף והנפש במתחמים של המפונים מבתיהם 

מערכת ice | 
אימון (צילום unsplash)
לאחר שקבוצת הולמס פלייס נרתמה והעבירה ציוד במאות אלפי שקלים לחיילי צה"ל ותושבי הדרום, היא מעמידה בימים אלה את מדריכי הכושר שלה עבור המפונים מיישובי עוטף עזה, הדרום והצפון להעברת שיעורי סטודיו לחיזוק הגוף והנפש – יוגה, פילאטיס, אירובי וכו'.
כאמור, הפעילות מתקיימת במתחמים ובבתי מלון ברחבי הארץ בהם מתארחים המפונים ברחבי הארץ. אנשים רבים חושבים שזה בכלל לא מעניין לשמור על כושר בזמן חירום או מלחמה. אך פעילות גופנית עשויה לתרום לכל כך הרבה תהליכים חיוביים במישור הגופני, המנטלי, החברתי ועוד, הרי שגם בעת חירום רצוי וכדאי לשמור על שגרה פעילה ככל הניתן. 
טיפים לאימון אירובי במלחמה: המלצות ארגוני הבריאות הן לבצע לפחות 75 דקות בשבוע של פעילות נמרצת או לפחות 150 דקות בשבוע של פעילות מתונה. רצוי כי אלו יתפרסו על פני כל השבוע ויכללו פעילות מגוונת ככל הניתן כגון, רכיבה וריצה קלה, שחיה וכדומה. ניתן גם לצבור מקטעי פעילות קצרים ובלבד שיערכו כ-10 דקות בכל פעם, ולא לשכוח לעשות מתיחות בסוף האימון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה