עסקי ספורט

דרמה בליגת העל: שחקני בית"ר סרבו לקצץ וייצאו לחל"ת

על אף שהשחקנים הודיעו כי הם מוכנים לקצץ 10 אחוז משכרם. בבית"ר הודיעו: "לצערנו הרב, ובעקבות הסירוב המתמשך לא להגיע עם המועדון להסכמות, לא נותרה ברירה אלא להוציא את כל השחקנים לחל״ת החל ממחר"
מערכת ice | 
אוהדי ביתר ירושלים (צילום פלאש 90)

בעוד חלק מקבוצות ליגת העל בכדורגל חולמות על חזרה למגרשים, קבוצה אחת מנסה לחסוך קצת כסף בזמן שאין משחקים והליגה מושבתת בשל המשך מלחמת 'חרבות ברזל' שלא מאפשרת קיום משחקי ספורט.

בעלי בית״ר ירושלים ברק אברמוב, ביחד עם הנהלת המועדון, נפגשו היום (חמישי) עם שחקני הקבוצה הבוגרת בניסיון להגיע להסכמות בכל הנוגע לקיצוץ שכרם על מנת שהמועדון יוכל להמשיך ולפעול. בתחילת הפגישה הודיעו השחקנים כי אינם מוכנים לקצץ כלל, דבר שלא היה מקובל על הנהלת הקבוצה שסיימה את הפגישה.
 



מאוחר יותר נפגשו שוב הצדדים, שהשחקנים הודיעו כי הם מוכנים לקצץ 10 אחוז משכרם. בבית"ר הודיעו: "לצערנו הרב, ובעקבות הסירוב המתמשך לא להגיע עם המועדון להסכמות, לא נותרה ברירה אלא להוציא את כל השחקנים לחל״ת החל ממחר".

לסיום הוסיפו: "אנו מזכירים כי בית״ר עדיין בעלת חוב גדול אותו מכסה הבעלים ברק אברמוב מכיסו מאז שנכנס למועדון, וכי מדובר במצב לא פשוט כלל לחברה הישראלית, למשק ולכדורגל הישראלי בפרט. כולנו תקווה כי בסופו של דבר יבינו השחקנים את גודל השעה ואת המשבר הגדול אותו כולנו חווים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה